Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΧΟΙΡΙΝΕΣ ΜΠΡΙΤΖΟΛΕΣ ΑΛΑ ΜΕΡΙΝΤΙΟΝΑΛ

Τώρα που τελειώσανε οι εκλογές, καιρός να γυρίσουμε στην καθημερινότητά μας. Η παρακάτω «μεσημβρινή» (μεταφράζοντας το méridional) συνταγή από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 282 (1/10/1970) δεν είναι δύσκολη, αρκεί να ξέρει κανείς να... ισιώνει γύρω γύρω τις μπριζόλες! Ίσως να εννοεί τον... τετραγωνισμό τους! 
Όσο για το αρετσίνωτο κρασί, λίγο ξηρό αρκεί. Και εννοείται πως στο τηγάνι δεν χρειάζεται το βούτυρο, μια χαρά κάνει τη δουλειά το ελαιόλαδο.

8 σχόλια:

  1. μμμ φαινετε πολυ καλη συνταγη!
    ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που την έχω φτιάξει (χωρίς το βούτυρο) την βρήκα μια χαρά!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Ούτε ο Αρχιμήδης δεν θα ίσιωνε τις μπριζόλες!!! Λίγο κοπάνημα και καλά είναι. Μήπως πέφτει βαρύ αυτό το φαΐ για το βράδυ και το λένε μεσημβρινό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αρχιμήδης ίσως μετά τον κύκλο να τετραγώνιζε τις μπριζόλες... Αλλά αυτές θέλουν ίσιωμα όχι τετραγώνισμα! Εγώ πάντως δεν είμαι Αρχιμήδης και τις βάζω όπως είναι! Όσο για την ονομασία... δεν το έχω φάει βράδυ...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. μμμ ωραια κι ο, τι έχω αρχισει να πειραματίζομαι με την κουζινα.
    Σε χαιρετω φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο με την κουζίνα; Καλή αρχή αν και το μαγείρεμα δεν είναι τόσο δύσκολο απ' ότι δείχνει!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Με το ίσιωμα νομίζω εννοεί να κόψουμε το λίπος που έχουν γύρω γύρω οι χοιρινές μπριζόλες.
    Γιατί πάλι βούτυρα και λάδια;
    Και γιατί τηγανιτά;
    Μπορούμε να τις κάνουμε στο φούρνο(χωρίς βούτυρα!).

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έχω ξαναπεί, τότε ήταν της... μοδός το βούτυρο. Πιθανόν να μην είχαν ανακαλύψει ότι τα πολλά λίπη βλάπτουν. Εγώ πάντως αυτήν τη λεπτομέρεια την παραλείπω όταν μαγειρεύω και μένω μόνο στο ελαιόλαδο.
      Αυτό με το φούρνο είναι πολύ ενδιαφέρουσα παραλλαγή! Θα την έχω στα υπ' όψιν.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.