Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΤΟΥ.. ΛΑΓΟΥ!

- Καλημέρα, κυρ λαγέ! Καλή χρονιά! Χαμόγελα βλέπω, σου έκατσε το Τζόκερ; 
- Καλή χρονιά και σε σένα κυρ αλεπού! Το Τζόκερ; Που τέτοια τύχη!
- Τότε, πως κι έτσι; 
- Μου 'πεσε το φλουρί!
- Από χάμω και το σήκωσες; 
- Κρυάδες! Χρόνια εἰχε να μου πέσει το φλουρί εξάλλου!
- Σώπα! Τουλάχιστον ήταν νόστιμο το κομμάτι της βασιλόπιτας; 
- Ε, όχι και κομμάτι!
- Δηλαδή κυρ λαγέ; 
- Τι δηλαδή; Ολόκληρη η βασιλόπιτα!
- Ε; Οι άλλοι δεν πήραν κομμάτι; 
- Πήραν!
- Μα πως; 
- Από τη δική τους βασιλόπιτα!
- Τι; Άλλη βασιλόπιτα οι άλλοι, άλλη εσύ;;;
- Ναι, κυρ αλεπού, φέτος αγόρασα βασιλόπιτα μόνο για την πάρτη μου! Εμ, μόνο έτσι θα μου έπεφτε στα σίγουρα το φλουρί! 
- Μα έτσι δεν έχει νόημα! 
- Γιατί παρακαλώ; Θέτει το έθιμο περιορισμό στον αριθμό των βασιλοπίτων; 
- Αυτό δεν το είχα σκεφτεί κυρ λαγέ! 
- Είδες; Ενώ εγώ...
- Άντε και του χρόνου λοιπόν. Τώρα που βρήκες τον τρόπο να πετυχαίνεις στα σίγουρα το φλουρί.
- Μπα, δεν θα το επαναλάβω του χρόνου! 
- Γιατί κυρ λαγέ; 
- Ένα, μου φτάνει! Εξάλλου δεν είναι παρά ένα κάλπικο κέρμα με «χρόνια πολλά» επάνω. (φωτογραφία) Του χρόνου θα αφήσω κανέναν άλλον να το πετύχει... 
- Μα οι άλλοι θα έχουν τη δική τους βασιλόπιτα. Και φέτος στην άλλη βασιλόπιτα κάποιος θα βρήκε το νόμισμα. Οπότε έχετε δύο νικητές! Έτσι θα γίνει και του χρόνου...
- Χμ... Όχι ακριβώς κυρ αλεπού!
- Τι εννοείς; 
- Να, στους άλλους αγόρασα μια βασιλόπιτα χωρίς νόμισμα! 
- Πως; 
- Εμ, ή είμαι ο μοναδικός νικητής μες στο σπίτι, ή δεν είμαι! Και γι' αυτό είμαι χαρούμενος σήμερα!
- Δηλαδή; 
- Δεν έχει δηλαδή κυρ αλεπού. Οι άλλοι ακόμα ψάχνουν να βρουν το φλουρί! Μέσα στην φούρια τους, πέταξαν το περιτύλιγμα που έλεγε ότι δεν περιέχει νόμισμα η βασιλόπιτα και έτσι...
- Για κοίτα ρε, πονήρεψε κι ο λαγός...
- Εμ, πως! Καλή χρονιά!!!

16 σχόλια:

  1. Ωραίο το κόλπο! Μου φαίνεται θα το κάνω κι εγώ γιατί πάλι δεν κέρδισα το φλουρί φέτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη στεναχωριέσαι. Ίσως του χρόνου. Σε βλέπω να αγοράζεις τη δική σου βασιλόπιτα...!!!

      Διαγραφή
  2. Αααα τι ωραία επιτέλους λαγός και αλεπού ξανά!!
    Είδες, αν δεν έχεις ανταγωνισμό, η νίκη δεν έχει..γλύκα.

    Καλό απόγευμα, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Όσο και να τους διώχνω όλο εδώ τριγυρίζουν!
      Πάντως, άμα δεν μπορείς να κερδίσεις τον ανταγωνισμό, τότε τον... παρακάμπτεις! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Πλάκα πλάκα, αγόρασε η πεθερά μου πέρσι ένα τσουρέκι σαν βασιλόπιτα με το 2013 απάνω και δεν πρόσεξε ότι έγραφε πως δεν έχει νόμισμα!!!
    Είδες πονηριές και ο λαγός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πεις στην πεθερά σου να έχει πάντα μαζί της τα γυαλιά της και να διαβάζει τις ετικέτες! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Εμ πως; μόνο η αλεπού θα είναι πονηρή; τάχα μου είναι γνωστή η αλεπού για την πονηριά της...κι όμως... χαχα
    ωραία παρουσιαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με φίλη την αλεπού, πως να μην πονηρέψει ο λαγός; :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. χεχε! Εγώ πάντως παρακαλώ να μην μου πέσει! Όταν μου έχει πέσει τι να σου πω; Όλη η χρονιά άστα να πάνε! Προληπτική δεν είμαι ....αλλά στο φλουρί έχει φοβηθεί το μάτι μου! Περιττό να σου πω .....γιατί χοροπηδώ αυτές τις μέρες ε;
    Καλημέρα, καλό τριήμερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου έπεσε φέτος, μετά από πάρα πολλά χρόνια! Λες να είναι... γρουσουζιά; Και είδα το Μητσοτάκη στον ύπνο μου! Μπρρρρ....
      Γιατί χοροπηδάς άραγε; Ή έχασα επεισόδια λόγῳ των ημερών, ή θα κέρδισες το ΛΟΤΤΟ!

      Καλά να... χοροπηδοπερνάς, λοιπόν! :)

      Διαγραφή
  6. Καιρό είχες να ασχοληθείς με το λαγό. Να που βρήκε το νόμισμα με πονηριά. Άντε και του χρόνου! Ούτε σε μένα έπεσε το νόμισμα φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή και εσύ για το νόμισμα. Κι αν δεν το έβρισκε με πονηριά ο λαγός το φλουρί, δεν θα ασχολιόμουν...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ δεν είμαι τυχερή. Δεν μου έπεσε το νόμισμα απλά γιατί δεν έκοψα Βασιλόπητα. Αντε και του χρόνου σε όλους τους τυχερούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς βασιλόπιτα πως να πετύχεις το φλουρί; Όλο και κάποιος τρόπος θα υπάρχει... θα ρωτήσω το λαγό να μου πει!
      Και του χρόνου, και του παραχρόνου!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  8. Εγω σαν την Αριστεα κι οταν μου επεσε σιγα τα αβγα ... και ετσι δεν χρειαζονται κολπα αλλα η ιστορια πολυ ωραια και του χρονου !!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόλπα ξε-κόλπα άμα είναι να μη σου πέσει, δεν σου πέφτει! Το έθιμο να διατηρείται...! Και του χρόνου με υγεία! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.