Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΟΡΤΥΚΙΑ ΣΤΗ ΣΧΑΡΑ

Η παρακάτω συνταγή από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 176 (19/9/1968), ασχολείται με το κυνήγι, οπότε όσοι δεν κυνηγάμε, καιρός να... αρχίσουμε να μαθαίνουμε μιας και η ακρίβεια δεν παλεύεται έτσι που πάει... Πάντως η συνταγή δείχνει ενδιαφέρουσα και προσωπικά μιας και ορτύκι δεν πρόκειται να βρω, λέω να χρησιμοποιήσω κοτόπουλο! Ασήμαντη λεπτομέρεια βέβαια...! :)
  

22 σχόλια:

  1. τα καημενα τα ορτυκια... αχ δε ξερω... τετοιου ειδους φαγητα δε μου αρεσουν καθολου.

    βαλε μας την επομενη φορα καμια συνταγη με παστιστιο-μουσακα-παπουτσακια-καρμποναρα. κατι τετοιο. :)

    καλημερα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ούτε τα έχω δοκιμάσει, ούτε νομίζω πως θα μου τύχει στο μέλλον!
      Πάντως βλέποντας την προτροπή σου, θα την έχω υπόψιν μου. Είμαι λάτρης των όσων φαγητών αναφέρεις!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Κοίτα... Ορτύκια και λοιπά θηράματα κυνηγίου δεν τρώω. Σε λίγο όμως όπως πάει δεν θα έχω να αγοράσω ούτε τα απαραίτητα. Έτσι με βλέπω με καμιά καραμπίνα στους αγρούς, να το παίζω δεινός κυνηγός! Οπότε καλού κακού κρατάω τη συνταγή!
    Πολλές καλημέρες Apokalipsis! (τί νοστιμιές φτιάχνεις σήμερα;) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις. Κράτα τη κι ας είναι αχρείαστη. Πάντως το ψάρεμα είναι πιο εύκολο από το κυνήγι!!!

      Καλά να περνάς.

      Υ.Γ. Μαγείρεψα κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο,με μια δικής μου εμπνεύσεως παραλλαγή!!! Ίσως κάποια στιγμή να την αναρτήσω, αρκεί να θυμηθώ να βγάλω ανάλογες φωτογραφίες...

      Διαγραφή
  3. Ανατρίχιασα λέμε... Αμάν σου...
    Να βάζεις προειδοποιητικό, να μην διαβάζουμε εμείς οι οικολόγοι.
    Κάαααααποτε λοιπόν, μου κάνανε το τραπέζι με ορτύκια.
    Δεν θα ξεχάσω τα κεφαλάκια τους σε παράταξη, ξαπλωμένα σε μαύρο ρύζι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, εγώ προσωπικά τα αντικαθιστώ με κοτόπουλα! Θα μου πεις και τα κοτόπουλα ζώα είναι, αλλά και χόρτα να έτρωγα, πάλι πτώματα ζώντων οργανισμών δεν θα έτρωγα; Και επειδή με φρούτα, καρπούς, πατάτες και γαλακτοκομικά (άραγε τι άλλο τρώνε οι οικολόγοι;) δεν χορταίνω, το κοτοπουλάκι μια χαρά είναι! Πρωτεΐνες γαρ... :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Στο λούνα παρκ στη σκοποβολή δεν πέτυχα ούτε μια βολή! Λες στο κυνήγι με καραμπίνα να τα πάω καλύτερα;;; Εδώ δεν περισσεύει ούτε για σουβλάκι!!! Φτιάξε τη συνταγή έστω με το κοτόπουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια δεν πέτυχες τίποτα. Όσο και να σου δείχναμε πως να πιάσεις το όπλο εσύ έκανες τα δικά σου. Πάλι καλά που δεν είχαμε κανένα ατύχημα!!! Θα φτιάξω τη συνταγή όταν θα είσαι εδώ. Μέχρι τότε υπομονή και καλή φοιτητική ζωή!!!

      Διαγραφή
  5. Αμάν τα καημένα τα πουλάκια!!!!
    Γιατί καλέ;;
    Εγώ θα κάνω σκέτες πατάτες πουρέ......
    Τι σου φταίξανε καλέ τα πουλάκια;;; ε;;;!!

    Καλό απόγευμα:))

    ΥΓ. Φονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φονιάς; Για το κοτόπουλο; Ε, όχι δα! Εγώ σφαγμένο το αγοράζω. Πάντως και ο πουρές δεν είναι κακός. Τώρα μου έδωσες ιδέα!!!

      Υ.Γ. Τη συνταγή δεν την έβαλα για να βγούμε όλοι παγανιά για ορτύκια με τις καραμπίνες. Απλά γιατί το έφτιαξα με κοτόπουλο! Βγήκε νόστιμο... Την επόμενη φορά θα σου στείλω με e-mail ταπεράκι να δοκιμάσεις! :) :) :)

      Διαγραφή
  6. δεν έχω φάει ορτύκι... θα ήταν κάτι καινούργιο για μένα αυτή η συνταγή... Στα δύσκολα όμως... καλό και το κοτόπουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό; Δεν λες τίποτα. Μούρλια! Και άσε τα ορτύκια να ζούνε στα δάση και τα ψηλά βουνά. Δεν είναι εποχές για κυνήγια...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. Αμάν στο ...βούτυρο θα πω εγώ! :))))
    αχαχα! Μιλάμε για πολλές πολλές θερμίδες σε ένα φαγητό που θεωρείται ...διαίτης! (Στο κοτόπουλο που αντικατέστησες εσύ αναφέρομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μιας και έρχεται ο χειμώνας, είπα να βάλω μια ανάλογη συνταγή. Εξάλλου τόσα κιλά χάθηκαν το καλοκαίρι... :))
      Πάντως το φαΐ δεν έχει πολλές θερμίδες. Είναι διαίτης! Παίρνεις μόλις 50% θερμίδες αν φας το... μισό! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  8. Άσε τα κυνήγια και πάμε για ψάρεμα, γιατί και πιο φτηνό σπορ είναι και κάτι μπορεί να ψαρέψεις! Ορτύκι έχω φάει και δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Καλό και το κοτόπουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός!!! Καλύτερα το ψάρεμα! Και μου αρέσουν περισσότερο τα ψάρια από το κρέας. Ετοιμάζω δολώματα!!!

      Διαγραφή
  9. Άμα είναι να ζωστείς με φυσεκλίκια και με καραμπίνα και να πάρεις τα βουνά μπας και χτυήσεις κανένα ορτύκι, κοτόπουλο και πάλι κοτόπουλο! Αποφεύγεις έτσι και την ταλαιπωρία! χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Και μόνο η ταλαιπωρία φτάνει! Βάλε και τα έξοδα εξοπλισμού! Και αν δεν πιάσεις τίποτα; Ε, όχι! Παραείναι ακριβό κρέας το κυνήγι!!! Κοτόπουλο λοιπόν!

      Διαγραφή
  10. Άντε βρες τα ορτύκια να κάνεις τη συνταγή...
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο. Έχει στα πεζοδρόμια, στις κούνιες, στις νησίδες των δρόμων, σε πλατείες...!!! :)))
      Είπαμε! Κοτόπουλο! Στα σίγουρα...!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  11. Ομορφη η συνταγή σου αλλά μισώ το κυνήγι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και 'γω δεν τα πάω καλά μ' αυτό το «χόμπυ»...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.