Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΠΑΓΩΤΟ ΒΑΝΙΛΙΑΣ

Καλοκαίριασε για τα καλά, οπότε τι τρώμε για δροσιστούμε, εκτός από κρύο καρπούζι; Παγωτό βέβαια! Και μην ακούσω περί θερμίδων και κιλών... Εμείς που έχουμε τα κιλάκια μας, έχουμε τη μαγκιά να τρώμε και τις παγωτάρες μας! :) Δίαιτα από... Σεπτέμβριο... 
Την παρακάτω συνταγή για το παγωτό βανίλιας τη βρήκα στη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 160 (30/5/1968) και vois la! Τη δροσιά του να 'χουμε!

4 σχόλια:

  1. χεχε! Υπάρχει κι η δική μου περίπτωση: αλλεργική σε όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα!
    Nope! Δεν τρώω παγωτό! Χρόνια τώρα! :))
    Πώς δροσίζομαι; Με ένα ωραίο παγωμένο πράσινο τσάι! Έτσι δεν έχω ανάγκη από δίαιτα :))
    Φιλιά!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι ξεχωριστή περίπτωση. Η εξαίρεση.
      Και όπως και να το κάνουμε, το πράσινο τσάι δεν έχει την πλούσια γεύση του παγωτού...!
      Βέβαια, υπάρχει και το κρύο νερό... (0 θερμίδες!) αλλά αυτό το πίνω μετά το παγωτό... :))

      Καλά να περνάς.


      Διαγραφή
  2. Εγώ δεν ξέρω να φτιάχνω παγωτά αλλά μου αρέσει να τα τρώω!!! Δεν προσπαθείς να το φτιάξεις για να έρθω να το δοκιμάσω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Να παιδευτώ εγώ, για να φας εσύ! Πριτς! δεν σφάξανε! Σειρά σου να φτιάξεις κάτι να δοκιμάσω! Τώρα που θα γίνεις φοιτήτρια η μαγειρική θα σου χρειαστεί!

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.