Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ ΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΟ

Όταν κάποιοι τρώνε ελάχιστα πράγματα, άντε να βρεις συνταγή που να ταιριάζει με τις διατροφικές τους συνήθειες! Ελπίζω η παρακάτω συνταγή να εμπίπτει στην (περιορισμένη) δίαιτα της Αριστέας (airis)... μιας και της υποσχέθηκα μια συνταγή. Αν δεν καλοεμπίπτει... ε, με κάποια τροποποιησούλα...
Να λοιπόν μια συνταγή που ποτέ δεν θα κάτσω να φτιάξω! Μιας και είμαι αλλεργικός στο λεμόνι... Η συνταγή προέρχεται από το ΡΟΜΑΝΤΣΟ Νο 1307 (19/5/1968). Καλή σας όρεξη.

2 σχόλια:

  1. Τέλεια!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Λατρεύω το λεμόνι ( το παίρνω να σκεφτείς και το στύβω μέσα στο στόμα μου ) !
    Γέλασα με το "φτιάξτε τώρα τα λεμόνια κι αργότερα μαγειρεύετε το κοτόπουλο"! αχαχα! Ναι , έτσι πρέπει να γίνει!
    Απορίες: Τα γαρύφαλλα πρέπει να είναι 40 νταν;
    Κορίανδρο δεν έχω ποτέ χρησιμοποιήσει , ούτε τον ξέρω καλά καλά....Τι γεύση έχει;
    Καλό ξημέρωμα!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως τα 40 γαρύφαλλα να συμβολίζουν τους... 40 κλέφτες του Αλί Μπαμπά! Αφού είναι από το Μαρόκο η συνταγή... :)

      Ούτε εγώ έχω χρησιμοποιήσει τον κορίανδρο. Μέχρι άνιθο, μαϊντανό και μάραθο έχω δοκιμάσει! Πάντως δεν εμπίπτει στις τροφές που δεν τρως, οπότε δοκίμασε... που ξέρεις...

      Αν εγώ στύψω λεμόνι εντός του στόματός μου, τότε το παρόν blog θα σιωπήσει και μαζί του ο bloger...! :)

      Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.