Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Σάββατο, 4 Μαΐου 2013

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΕΛΑΦΡΙΑ

Έφτασε επιτέλους το Μεγάλο Σάββατο! 
- Και πριν την αυριανή κρεοφαγία, τι τρώμε; 
- Κόκκινο αυγό!
- Φαΐ εννοούσα! 
- Ααα! Που να το καταλάβω; Τρώμε μαγειρίτσα!
- Άργησες, αλλά το πέτυχες! 
Η παρακάτω συνταγή για αυτό το πεντανόστιμο έδεσμα, προέρχεται από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 48 (8/4/1966). Το κατά πόσο ελαφριά είναι, αυτό εξαρτάται από το πόσο θα... φάτε! :)
Είναι διαφημιστική συνταγή του ΓΙΩΤΗ. Το ενδιαφέρον στο απόκομμα είναι που λέει ότι τα αποστειρωμένα εν καινῷ πακέττα ρυζιού, έχουν την τιμή του χύμα! Άλλες εποχές βέβαια... 

Το blog της Αποκαλύψεως του 999 εκτός από καλή επιτυχία στο μαγείρεμα της μαγειρίτσας, εύχεται στους αναγνώστες και τους επισκέπτες της παρούσης σελίδας, καθώς και σ' όλους τους χριστιανούς, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, με πολύ υγεία! 

Υ.Γ. προς αρχάριους! Παρότι δείχνει εύκολη η συνταγή, εντούτοις αυτό το αυγόκομα στο τέλος δεν το εξηγεί! Είναι το εξής: Χτυπάμε τα αυγά όπως κάνουμε πριν φτιάξουμε ομελέτα, ρίχνοντας μέσα λεμόνι. Και στο τέλος που έχει ψιλογίνει η μαγειρίτσα τα ρίχνουμε μέσα και ανακατεύουμε! 

12 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα!
    Ολόψυχα σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις!
    (Μαγειρίτσα δεν τρώω! χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τρως μαγειρίτσα; Oh, mon Dieu! Παρατηρώ ότι δεν τρως αρκετά εκ των νοστιμοτέρων φαγητών! Μήπως, λέω, δεν την έχεις δοκιμάσει ακόμα και δεν ξέρεις τι χάνεις;
      Τουλάχιστον αρνί, αύριο, θα φας. Μη μου πεις το αντίθετο... :)
      Την καλημέρα μου! Καλή Ανάσταση με υγεία.

      Διαγραφή
    2. χεχε! Πέρασα να σε τρελάνω: Ούτε αρνί τρώω !
      Κι απόψε κι αύριο με μπριζολίτσες θα τη βγάλω! Επίσης θα έχω φτιάξει και του πουλιού το γάλα σε ορεκτικά ( και ψωμί θα ζυμώσω σε λίγο!) αλλά δεν θα τα φάω! ( Μονάχα το ψωμί!) Έχω πολλαπλά προβληματάκια ( μηδενική ανεκτικότητα σε λακτόζη κι όλα μα όλα τα παράγωγα καθώς και στις λιπαρές τροφές ) κι έμαθα να αποφεύγω πολλά !
      Τέλος να σου πω σχετικά με τη δική μου δημοσίευση με τις γειτονιές αυτό που έγραψα ήταν η δική μου αλήθεια! Σίγουρα θα υπάρχει κι η σκοτεινή πλευρά που περιέγραψες αλλά εγώ προσωπικά δεν την έζησα !
      Και νιώθω τυχερή κι ευλογημένη που δεν την έζησα !
      Δεν τα ωραιοποιώ όλα!

      Φιλιά!
      Καλή Ανάσταση ξανά και καλό φαγοπότι για σένα ( εγώ επιδίδομαι μόνο στο δεύτερο!)

      Διαγραφή
    3. Κρίμα... Πιστεύω πως σίγουρα θα υπάρχουν και γεύσεις που θα μπορείς να απολαύσεις. Αντίθετα με σένα έχω μια... ερωτική σχέση με τη λακτόζη και τα παράγωγα του γάλακτος! Πάντως και το ψωμί δεν είναι άσχημο, αν είναι ζυμωτό και όχι του φούρνου!
      Περί γειτονιάς, εγώ έζησα (και ζω) τα αρνητικά της. Ίσως εδώ να ήταν πιο έντονα. Σε ζηλεύω που δεν είδες τη σκοτεινή πλευρά! Δεν βέβαια δεν εννοούσα ότι εξωράισες το θἐμα.

      Ξανά Καλή Ανάσταση!
      Υ.Γ. Θα φτιάξεις και του πουλιού το γάλα; Αυτή κι αν είναι ενδιαφέρουσα συνταγή!!! :)) Καλά ξετελέματα.

      Διαγραφή
  2. Καλή φαίνεται η συνταγή, αλλά εμείς από γιαγιά σε γιαγιά (πως λένε από πάππου προς πάππου; Ε, αυτό!), βάζουμε και μαρούλια στη μαγειρίτσα! Οπότε θα διατηρήσουμε την οικογενειακή παράδοση!
    Καλή Ανάσταση σας εύχομαι και να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρούλια; Βάζουν κι άλλοι μαρούλια. Και αφού σας αρέσει μαρουλάτη, διατηρείστε την παράδοση! Εγώ πάντως φέτος θα κάνω για πρώτη φορά απόπειρα να την φτιάξω και θα περιοριστώ στον άνιθο!
      Καλή Ανάσταση με υγεία.

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν θα μαγειρέψω μαγειρίτσα, απλά θα τη φάω! Άμα την πετύχεις κράτα λίγη για να περάσω να δοκιμάσω.\
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα την πετύχω δεν θα αφήσω ούτε σταγόνα μέχρι την άλλη μέρα! Καιρός να κάτσεις να ασχοληθείς με το μαγείρεμα γιατί άμα περάσεις σε καμιά επαρχία, θα το χρειαστείς!

      Διαγραφή
    2. καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
      μου αρέσει πάρα πολύ η μαγειρίτσα...

      Διαγραφή
    3. @μυστήριο κορίτσι

      Και σε ποιόν δεν αρέσει η μαγειρίτσα!!!
      Καλή Ανάσταση και σε σένα.

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ τώρα θα κάτσω να την φτιάξω τη μαγειρίτσα. Μας αρέσει τόσο πολύ που μες την εβδομάδα θα την ξαναφτιάξω!!! Μια χαρά είναι με μαρούλια, αλλά αφού θα την φτιάξεις για πρώτη φορά, καλύτερα να μείνεις στον άνιθο!
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου κάνω, που αν ήξερα περί μαρουλίων θα είχα αγοράσει από τη λαϊκή κανα μαρούλι...!
      Καλή Ανάσταση και σε σένα.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.