Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ

Η συνταγή προέρχεται από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 354 (17/2/1972) και είναι η γνωστή σπανακόπιτα. Απλή και εύκολη. Θα μου πεις βέβαια, ότι σιγά τη συνταγή. Απλά επειδή τελευταίως βλέπω ολοένα και περισσότερες σπανακόπιτες με χίλια - δυό παλαβά μέσα αφενός και αφετέρου θέλω να τονίσω ότι αυτή είναι η κλασσική συνταγή, άνευ τυριού. Η έχουσα τυρί είναι απλά η «αρτήσιμη» έκδοση! Α! Καμία σχέση  βέβαια γευστικώς, με τις κατεψυγμένες σπανακόπιτες των super market... 


12 σχόλια:

  1. Ελπίζω Σταμάτη μου να μην ακολουθήσει καμιά νοικοκυρά ετούτη την συνταγή γιατί η δόση των 3 κιλών σπανάκι είναι κάτι παραπάνω από υπερβολική!!
    Αυτές οι δόσεις είναι για τρία ταψιά μεγάλα φούρνου κι όχι για μια πίτα! Δεν νομίζω πως εκείνος-η που έγραψε αυτή την συνταγή την είχε δοκιμάσει και δυστυχώς και μέσα στο διαδίκτιο κυκλοφορούν απίστευτες συνταγές που είναι αδύνατο να εφαρμοστούν.
    Πάντως μια σπανακόπιτα φτιαγμένη από τα χεράκια μας είναι πράγματι ... ένα όνειρο!!! Κι αν ανοίξουμε και μόνοι μας το φύλλο είναι το καλύτερο φαγητό.


    Τα φιλιά μου και Καλή Κυριακή εύχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, επειδή μου αρέσει πολύ η σπανακόπιτα, τη δόση τη βρίσκω μικρή! Διότι είμαι της άποψης να φτιαχτεί μια ικανή ποσότητα για να βγει η εβδομάδα...!!!
      Απλά υποθέτω, ότι η δόση είναι για 3 ψησίματα! Το ένα πίσω απ' τ' άλλο. Άμα πετύχει η σπανακόπιτα γιατί όχι;
      Βέβαια, μην ξεχνάμε ότι δημοσιεύτηκε το 1972 και ο συντάκτης να είχε την τότε νοικοκυρά στο νου του. Που δεν υπήρχαν κατεψυγμένα φύλλα.
      Πάντως, πολλές συνταγές που έχω σκανάρει πολλές φορές απευθύνονται για πολλά άτομα!
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Σπανακόπιταααααα να΄χα 2-3 ταψάκια , δεν θα είχα πρόβλημα !!!
    Καλή Κυριακή να΄χεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα ήθελα 2-3 ταψάρες!!! Τι να μου κάνουν τα ταψάκια... :))

      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει η σπανακόπιτα..θρεπτική..και ωραία..
    τα σπανακοπιτάκια βασικά των σούπερμαρκετς..
    ως φαγητό κάνουμε σπάναχι στο φούρνο με κρέμα μπεσαμέλ από πάνω
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώραιο ακούγεται, αλλά λόγῳ μπεσαμέλ δεν θα είναι νηστίσιμο. Οπότε για μετά το Πάσχα!

      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Χθες κάναμε παστίστιο με μπεσαμέλ..βάλαμε γάλα νηστίσιμο, γάλα σόγιας..
      και στη θεση του κειμά, σόγια
      καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
    3. Προτιμώ το αυθεντικό γάλα, που το αρμέγουμε από τα ζώα και όχι αυτό που... αρμέγεται από τη σόγια! :)
      Το αυτό και για το κρέας!
      Περί νηστείας αν δεν σου κάνει κόπο ρίξε μια ματιά -εδώ-.

      Διαγραφή
  4. χαχα! Δεν έχεις αφήσει συνταγή για συνταγή και ρομάντζα και βεντέτες! Καλά ; Τι συλλογή έχεις;;;;;;;
    (Τα περιοδικά να σου πω δεν μου είναι καθόλου άγνωστα και συγκινούμαι απίστευτα διαβάζοντας κομμάτια από το παρελθόν)!
    Τέλος σπανακόπιτα δεν τρώω γιατί γνώριζα μόνο την εκτέλεση με φέτα κι εγώ έχω θέμα με τη φέτα αφού είμαι αλλεργική στη λακτόζη :(
    Παρ' όλα αυτά μου αρέσουν οι σπιτικές συνταγές!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συλλογή έχω; Όλες τις ΒΕΝΤΕΤΕΣ και πολλά ΡΟΜΑΝΤΣΟ! Κοινώς, ένα βουνό από περιοδικά!
      Γνώριζες μόνο την εκτέλεση με τη φέτα; Να λοιπόν η ευκαιρία να τη δοκιμάσεις άνευ φέτας! Είναι σούπερ, αρκεί να την... πετύχεις! :))

      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. 3 κιλά σπανάκι;;;;;;;
    Ο Ποπάυ την φτιάχνει;; χαχαχα
    Καλό απόγευμα Κυριακής:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ποπάυ το τρώει σκέτο το σπανάκι. Δεν ασχολείται με... το άνοιγμα φύλλου!!! Αλλά τα 3 κιλά είναι πολύ λίγα...
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.