Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

«ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ...»

Κοιτάω τα φυτά του κήπου μου,
«έρχεται η Άνοιξη» μου λένε.
«Θ' ανθήσουμε και θα γεμίσουμε
με άρωμα την ατμόσφαιρα.»
Μα 'γω δεν τα συνορίζομαι.
Η φωνή τους χάνεται 
μες το κρύο ενός χειμώνα
που ακόμη στέκεται κραταιός,
κυματοθραύστης της απατηλής ζέστης
και των πολλών χρωμάτων...
«Αργεί ακόμη η Άνοιξη» τους λέω,
«ίσως να μην ξανάρθει»!
Πόσο κίβδηλα είναι τα θέλγητρά της,
σειρήνα που κρύβει κινδύνους...
Μην τρέξεις στο κατόπι της,
μη γυρίσεις το βλέμμα στα μάτια της,
προσπέρασέ την! 
Θα σε κάνει να ψιθυρίσεις, 
«Χειμώνα μην φεύγεις, μείνε»!

(αφιερωμένο)

20 σχόλια:

  1. Άκου να δεις Σταμάτη μου... θα σε μαλώσω!
    Εμείς εδώ στα ορεινά τουρτουριάζουμε και δεν μας σκέφτεσαι καθόλου... έλα λοιπόν εδώ να έρθω εγώ εκεί και ας μπαστακωθεί ο Χειμώνας ένα εξάμηνο ακόμα!!
    χι χι χι

    Πέρα από την πλάκα, πολύ ωραίοι οι στίχοι !

    Καλημέρα
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ζηλεύω που είσαι στα ορεινά, ενώ εγώ στο λιμάνι... Δεν θα ήταν άσχημα να κοπιάσεις προς τα εδώ και εγώ να ανηφορήσω! Μη μου βάζεις ιδέες.. :))

      Να 'σαι καλά, καλή εβδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφο το ποιήμα σου αν και μελαγχολικό!
    θα προτιμούσα βέβαια να ερχότανε πιο γρήγορα η άνοιξη και να μην μείνει ο χειμώνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η «άνοιξη» είναι μυστήρια εποχή. Δεν έρχεται τακτικά, συνήθως προσπερνάει. Και δεν είναι να την εμπιστεύεσαι και πολύ...

      Διαγραφή
  3. σταμάτης..μμμ... θέλεις να σταματήσεις την άνοιξη;;... δεν γίνεται...
    όμως.. υπεροχο το ποιημα.. μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται, όλα γίνονται. Μέσα μας βέβαια. Εκεί οι εποχές έχουν τη δική τους αλληλουχία και διάρκεια...
      Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα.

      Διαγραφή
  4. Μελαγχολικό ποίημα..δεν μπορώ τις μελαγχολίες , ούτε χειμώνες και φθινόπωρα
    θέλω καλοκαίρια και άνοιξη...οι δυο αγαπημένες μου εποχές
    αλλά τι αξία θα είχε αν όλοι οι άνθρωποι είχαμε τα ίδια γούστα έτσι;
    Καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός δεν θέλει τα καλοκαίρια; Όμως η διάθεση του ανθρώπου δεν είναι πάντα «καλοκαίρι» και «άνοιξη». Πιο κοντά της βρίσκονται ο «χειμώνας» με το «φθινόπωρο»...

      Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  5. Ωραίο το ποίημα μα....να μη θες την άνοιξη;
    Που ακούστηκε αυτό;
    Τη χαρά της ζωής, της φύσης;
    Γιατί πουλάκι μου;
    Κι έχω ψοφήσει απ' το κρύο;.....

    Καλή βδομάδα, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, θα προτιμούσα το καλοκαίρι, αλλά μέχρι τότε μια χαρά είναι ο χειμώνας!
      Και εγώ έχω ψοφήσει από το κρύο, αλλά συμφιλιώθηκα μαζί του και θα μου... λείψει!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα, με περισσότερη ζέστη! :)

      Διαγραφή
  6. Θα έρθει η άνοιξη, όπως θα ξανάρθει κι ο χειμώνας. Η ζωή κάνει κύκλους και δεν μας ρωτάει! Άσε που μπορεί να σου ζεστάνει την ψυχή και να δεις διαφορετικά τις χαρές της και τις... χάρες της!
    Σαν ποίημα μου άρεσε πολύ, αλλά ξέρεις... Eγώ και η μελαγχολία είμαστε τσακωμένες! Αν θέλεις κάτι σε νεύρα, πολύ ευχαρίστως! :) :) :) :P

    Καλό βράδυ Apokalipsis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να... τετραγωνίσουμε τους κύκλους! Έτσι για να τη σπάσουμε στη ζωή! :))

      Πως; Τσακώθηκες με τη μελαγχολία; Γι' αυτό ήταν μουτρωμάνη; :)) Χμ... τα νεύρα είναι πρόκληση, αλλά για μια άλλη φορά! Μην το... παρακάνουμε, ε; :))
      Πάντα με χιούμορ! Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. Η άνοιξη έρχεται πάντα. Όσον αφορά την άνοιξη μέσα μας, πρέπει να το θέλουμε. Ωστόσο και ο χειμώνας έχει τη γοητεία του, αλλά όταν κάτι παραμένει για πολύ καιρό κουράζει. Μου άρεσε το ποίημά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα κάτι σ' αρέσει, τότε δεν σε κουράζει! Αλλά όπως και να 'χει, άνοιξη και χειμώνας είναι αμφότεροι γοητευτικοί.

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσει η Άνοιξη!!! Με μελαγχόλησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους περισσότερους αρέσει η Άνοιξη. Σου εύχομαι να μην έχει καθόλου μελαγχολία μιας και έχεις διάβασμα...

      Διαγραφή
  9. Πάντα έρχεται η Άνοιξη...... καθώς και όσα προσπαθείς να αποφύγεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου...

      Διαγραφή
  10. Ομορφοι οι στίχοι σου....Αν και απαισιόδοξοι. Στο βάθος έχεις δίκιο. Δεν ξέρω κι εγώ αν φέτος θα ανθίσουν οι πασχαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' άλλους ανθίζουν, σ' άλλους όχι. Μάθαμε πια στο να μην ανθίζουν...

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.