Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ!

Ο Φεβρουάριος μπήκε και μη λησμονούμε πως διανύουμε μέρες εκπτώσεων. Και εννοώ στα καταστήματα, αφού στις εκπτώσεις των ηθικών αξιών... άστα να πάνε! Χαμηλές τιμές (και καλά) αλλά χωρίς λεφτά!  Τέλος πάντων.
Το παρακάτω απόκομμα είναι από το ΡΟΜΑΝΤΣΟ Νο 1327 (6/8/1968) και αναφέρεται στις, μοναδικοῦ ἐνδιαφέροντος, εκπτώσεις του πάλαι ποτέ μεγαλοκαταστήματος ΜΙΝΙΟΝ. Οι παλαιότεροι σίγουρα το θυμόμαστε. Βέβαια, οι εν λόγῳ εκπτώσεις αναφέρονται στην καλοκαιρινή περίοδο, αλλά μιας και ο καιρός είναι άστατος και βροχερός, νοστάλγησα το καλοκαιράκι... 

6 σχόλια:

  1. Αχ τι μου θυμίσατε! Πηγαίναμε με τη μαμά μου στις εκπτώσεις του Μινιόν! Ήταν η απόλυτη διασκέδαση για εμάς κι ας παίρναμε μόνο ένα ζευγάρι κάλτσες ή ένα κοκαλάκι για τα μαλλιά μου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλοι καιροί τότε. Το ΜΙΝΙΟΝ αν δεν κάνω λάθος ήταν το πρώτο πολυκατάστημα. Τώρα υπάρχει στις αναμνήσεις όσων το προλάβαμε.

      Διαγραφή
  2. Τι εποχές κι εκείνες! Το ΜΙΝΙΟΝ ήταν το μεγαλύτερο πολυκατάστημα της Αθήνας τη δεκαετία του '70! Με ταξίδεψες πολλά χρόνια πίσω... Είχα ψωνίσει και εγώ από το ΜΙΝΙΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτό το στόχο έχουν τα αποκόμματα από τα παλιά περιοδικά: Να μας γυρίζουν πίσω, να νοσταλγούμε παλιά χρόνια...

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά, περιμέναμε πως και πως να πάμε για ψώνια στο Μινιόν!!! Ήταν και ευκαιρία να ανεβοκατεβαίνουμε με τις κυλιόμενες σκάλες που δεν υπήρχαν παντού όπως σήμερα...... εγώ προσωπικά το έβλεπα σαν παιχνίδι !!! Ωραία χρόνια, αγνά και χαρούμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ένιωθα τότε κι εγώ σαν παιδί. Περίμενα πως και πως μια βόλτα στο ΜΙΝΙΟΝ, συνήθως στις γιορτές. Όμορφα χρόνια που δεν ξαναγυρίζουν...

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.