Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013

ΘΥΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ...

Σαν τον καπνό του τσιγάρου,
που ανεβαίνει αργά 
και σκορπίζει  στην ατμόσφαιρα,
είναι οι αναμνήσεις μου απόψε.
Ανεβαίνουν στο νου μου
και μετά σκορπίζονται 
στη σκέψη μου...
Φωτογραφίες της ζωής μου,
που εξατμίζονται τόσο εύκολα...
Ξεθωριασμένες εικόνες 
ξεθωριασμένα αισθήματα. 
Η σκέψη δεν εστιάζει 
παρά μόνο στο να τις βλέπει
να αιωρούνται ανακατωμένες,
έρμαια από το φύσημα της διάθεσης 
για ένα ταξίδι σύντομο
εσωτερικού επαναπατρισμού.
Πόσο να μαζεύω αναμνήσεις, 
το σήμερα δεν είναι παρά μια ανάμνηση...
Ζω, την αυριανή μου θύμηση,
μέχρι να βρω εκείνο
που δεν θα χρειαστεί να θυμάμαι,
γιατί δεν θα το χάσω...

12 σχόλια:

  1. Πράγματι το σήμερα γίνεται ανάμνηση. Όλα τελικά είναι αναμνήσεις... Πολύ όμορφο το ποίημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμνήσεις, που συγκρατούμε τις πιο έντονες!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Ομορφες ή κακές οι αναμνήσεις ξεθωριάζουν με τον καιρό αλλά δεν εξατμίζονται σαν τον καπνό του τσιγάρου.Είναι η ζωή μας ολόκληρη περιμένοντας το αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τσιτάτο του Pavlenko, λέει το εξής: «Η ζωή μου δεν αποτελείται από τις μέρες που έχουν περάσει, αλλά από τις μέρες που θυμάμαι». Νομίζω πως δεν τις θυμόμαστε όλες... Το αύριο πάντα θα το περιμένουμε, κι ας μην έρχεται...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. με αφορμή το όμορφο ποίημα σου και πιο πολύ τα τελευταία λόγια του θυμήθηκα το τραγούδι
    http://www.youtube.com/watch?v=_DeMsm0FF5Y
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο το τραγούδι. Το είχα λησμονήσει... Να 'σαι καλά που μου το θύμησες.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Καλύτερα να ζούμε αυτό που έχουμε γιατί έτσι θα το κρατήσουμε μέσα μας πιο πολύ! Μου άρεσε το ποίημά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αυτό που είπες!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.