Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Ο ΛΑΓΟΣ... ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ!!!

- Καλημέρα κυρ λαγέ. Πως τα πας με τον καύσωνα;
- Πως να τα πάω κυρ αλεπού; Άστα να πάνε! Κάνω αέρα με το χαρτόνι!
- Δεν ανάβεις το air-codition ή τον ανεμιστήρα;
- Με τι να τ’ ανάψω; Χρωστάω στη ΔΕΗ και μου έκοψαν το ρεύμα.
- Από δουλειά, βρήκες τίποτα;
- Τίποτα.
- Χμ! Νομίζω λαγέ πως σου βρήκα λύση!
- Τι λύση;
- Να αυτοκτονήσεις!
- Σιγά ρε αλεπού! Άμα ήταν να ήθελα να αυτοκτονήσω, θα το είχα κάνει. Δεν θα καθόμουν να ψήνομαι με αυτή τη ζέστη.
- Ρε βλάκα, όχι στ’ αλήθεια, αλλά στα ψέμματα!
- Άσε κυρ αλεπού, την προηγούμενη φορά που μου είπες να κάνω τον πεθαμένο (δες εδώ) είχα κακά ξεμπερδέματα!
- Όχι κυρ λαγέ. Αυτή τη φορά δεν θα κάνεις τον πεθαμένο. Απλά θα δηλώσεις ότι θες ν’ αυτοκτονήσεις!
- Τι δηλαδή; Να ανέβω στην Ακρόπολη και να φωνάζω ότι θα πέσω για να κάνουν χάζι οι περαστικοί με τους τουρίστες και να με δείξουν τα κανάλια;
- Όχι βρε! Κάτι πιο... προχωρημένο!
- Δηλαδή;
- Λοιπόν άκου. Διάβασα στην εφημερίδα ότι η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος απέτρεψε 110 υποψήφιους αυτόχειρες μέσῳ του ίντερνετ.
- Ε, και;
- Τι ε, και; Θα γράψεις στο ίντερνετ ότι θα πας ν’ αυτοκτονήσεις. Θα το δει η Δίωξη Ηλ. Εγκλήματος και θα έρθει να σε βοηθήσει! Και σίγουρα κάτι θα σου προσφέρουν για να ανασάνεις από τα οικονομικά σου προβλήματα. Κατάλαβες;
- Ααα!!! Δηλαδή δεν κάνω καμιά απόπειρα, έτσι;
- Έτσι!
- Τώρα που το λες κυρ αλεπού δεν είναι κακή ιδέα. Και που πρέπει να το γράψω; Στη σελίδα της Δίωξης Ηλ. Εγκλήματος;
- Όχι ρε βλάκα! Θα το γράψεις στα facebook, στα blogs και στα twitter.
- Πόσες φορές;
- Κοίτα, γράψε το πολλές φορές γιατί με τη μία φορά ίσως δεν το δουν. Και βάλε και καμιά φωτογραφία που θα δοκιμάζεις στο λαιμό σου το σκοινί με το οποίο θα κρεμαστείς!
- Με κρέμασμα θα αυτοκτονήσω;
- Άμα βάλεις κανένα όπλο μπορεί να σου ζητήσουν την άδεια οπλοφορίας και να έχεις μπλεξίματα. Κατάλαβες κυρ λαγέ;
- Κατάλαβα κυρ αλεπού. Τρέχω αμέσως να δημοσιεύσω ότι θα πάω να αυτοκτονήσω!
- Και όπως είπαμε κυρ λαγέ. Να το γράψεις πολλές φορές για να το δούνε, εντάξει; Και μη ξεχάσεις να βάλεις φωτογραφία!
- Εντάξει.

Μετά από μερικές μέρες η αλεπού ξαναπέρασε από το σπίτι του λαγού.
- Γεια σου κυρ λαγέ. Τι νέα έχεις; Σε βρήκε η Δίωξη Ηλ. Εγκλήματος; Σε βοήθησε; Κομμάτι... αγριεμένο σε βλέπω! Τι συμβαίνει;
- Τι συμβαίνει; Που με πήρες στο λαιμό σου με τις εξυπνάδες σου! Εγώ φταίω που σε άκουσα!
- Γιατί καλέ; Δεν σε βρήκε η Δίωξη Ηλ. Εγκλήματος;
- Με βρήκε, πως δε με βρήκε! Αλλά πριν με βρει αυτή, με βρήκαν οι τράπεζες που χρωστάω!
- Από που σε βρήκαν;
- Από τα facebook και τα twitter που με έβαλες να γράψω ότι θ’ αυτοκτονήσω!
- Ε, και τι μ’ αυτό;
- Μόλις έμαθαν ότι θα πάω να πεθάνω, μου έστειλαν να πληρώσω προκαταβολικά τα χρέη μου!!! Άσε που πλάκωσαν όλοι σ’ όσους χρωστάω για να ζητάνε τα δανεικά που πήρα! Και από πάνω ήδη έκαναν εκτιμήσεις στην περιουσία μου για το τι θα πάρουν ως αντιστάθμισμα!!!
- Μα καλά, αυτό δεν είναι παράνομο;
- Γιατί ξέρεις τις τράπεζες να νοιάζονται για το νόμο; Και τώρα κρύβομαι απ’ όλον το κόσμο!!!
- Και η Δίωξη Ηλ. Εγκλήματος; Τι έγινε με αυτήν;
- Αμ, κρύβομαι και απ’ αυτήν!
- Γιατί;
- Γιατί στην αρχή θέλανε να μου φέρουν ψυχιάτρους να με εξετάσουν για να δουν άμα είμαι τρελός! Άσε που σαν να ψιλοκατάλαβαν την κομπίνα και μου την είπαν κι από πάνω!!!
-Ε, καλά μην το παίρνεις κατάκαρδα κυρ λαγέ! Έκανες μια προσπάθεια!
- Για πες μου κυρ αλεπού, εσύ έκανες αυτό το κόλπο, ή μόνο εμένα έβαλες να το κάνω;
- Εγώ... όχι! Δεν το έκανα!
- Και γιατί παρακαλώ; Απ’ ότι ξέρω χρωστάς κι εσύ στη ΔΕΗ και στο έχουν κόψει το ρεύμα!
- Εγώ ρε βλάκα πάω και κάνω μπάνιο στο ποτάμι και δροσίζομαι! Δεν κάθομαι να ακούω τις εξυπνάδες του ενανού και του αλλουνού! Κατάλαβες; Άντε, καλό μας καλοκαίρι και υπομονή! Θα περάσει η ζέστη.
- Καλό μας καλοκαίρι, αν και μου φαίνεται πως μόνο στις ευχές θα μείνουμε!