Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!!

Ξανά λοιπόν στο Τζάνειο... Μετά από ένα μήνα αφότου βγήκε η μητέρα μου από το εν λόγῳ... υπερσύγχρονο (δες εδώ) «καμάρι» τουλάχιστον των Βαλκανίων, επιστρέψαμε. Και θα μπορούσα να γράψω αρκετά για το πως είναι να ξαναμπαίνεις στο μαρτύριο του να τρέχεις από το πρωί μέχρι το βράδυ, να ψάχνεις να παρκάρεις σε περιοχές που το παρκάρισμα είναι δύσκολο, και ο χρόνος ελάχιστος για να πάρεις ανάσα. Αντ' αυτού, θα μεταφέρω το εξής περιστατικό που δυστυχώς είναι πραγματικότατο...

Αφού κάναμε την εισαγωγή (Παρασκευή 29/6), δεν προλάβαμε το μεσημεριανό φαγητό. Κάτι λογικό. Όμως ούτε το απόγευμα έφεραν στη μητέρα μου να φάει! Στο τρίκλινο δωμάτιο ήταν δύο ακόμη νοσηλευόμενες κυρίες, εκ των οποίων η μία θα κάνει κολονοσκόπηση σήμερα Δευτέρα (02/7), ενώ η άλλη, έχει τη δυνατότητα να τρώει φαγητό που τις έφερναν οι συγγενείς της. Το βραδάκι κατά τις 8 με 8:30 κάνει επίσκεψη ο γιατρός.

Λέει στην πρώτη νοσηλευόμενη:
- Κυρία Χ... επειδή βλέπω πως δεν είχατε εδώ και δυο μέρες κένωση και δεν μαζέψατε δείγμα κοπράνων, πριν την κολονοσκόπηση θα πρέπει να κάνουμε κάποιες εξετάσεις να δούμε τι συμβαίνει στο έντερό σας.
Στην άλλη κυρία είπε διάφορα για την περίπτωσή της, και όταν στρέφεται προς τη μητέρα μου, του λέω:
- Γιατρέ, είδα που δεν έφεραν φαγητό το βράδυ στη μητέρα μου, συμβαίνει κάτι το σοβαρό;
- Δεν έφεραν φαγητό τώρα το βράδυ;;; (έκπληκτος ο γιατρός!)
- Καθόλου!
- Μα πως;;; Αφού τους ενημέρωσα!!!
- Εμένα ρωτάς;
Πετάγεται η κυρία Χ.
- Α, γιατρέ. Και εμένα εδώ και δύο μέρες που είμαι στο νοσοκομείο δεν μου έχουν φέρει καθόλου φαγητό!!!
- Τι;;; Δηλαδή δεν έχεις φάει τίποτε;;;
- Όχι!
- Και νομίζουμε ότι κάτι τρέχει με το έντερό σου και δεν μπορούμε να πάρουμε δείγμα από κόπρανα;;;
- Μα αφού δεν τρώω πως θα χέ..., γιατρέ;
- Δηλαδή δεν πέρασαν καθόλου οι τραπεζοκόμες από 'δω;
- Πέρασε μία προχθές και είπε αφού θα κάνω κολονοσκόπηση δεν χρειάζομαι φαγητό και αφού η άλλη κυρία τρώει από δικού της, δεν χρειάζεται να ξαναπεράσουν!!!
Το γούρλωμα των ματιών του γιατρού, μου θύμισε το Βέγγο του οποίου ανοίξανε και τα γυαλιά!!!Τα πήρε στο... κρανίο ο γιατρός, και αφού είπε κάποια κόσμια «γαλλικά» χαμηλοφώνως, έφυγε σφαίρα από το δωμάτιο! Μετά από λίγο, επανήλθε με μια νοσηλεύτρια κρατώντας κρέμες, ζελέδες και φρυγανιές (τις συσκευασίες που έχουν δύο μέσα). Και αντί για κουτάλια έφερε αυτά τα ξυλάκια που εξετάζουν τις αμυγδαλές...!

Το ποιός κάνει κουμάντο στο Τζάνειο, είναι προφανές. Οι τραπεζοκόμοι και ο κάθε πονηρός «ποντικός»! Και δεν θα ήμουν προκατειλημμένος, αν δεν είχα κατά τύχει ακούσει τις τραπεζοκόμες να τσακώνονται για το ότι οι πρωινές πήραν τα γιαούρτια απ' αυτά που θα μοίραζαν στους ασθενείς και δεν άφησαν τίποτα για τις απογευματινές!
Κρίμα που δεν έχω τον εξοπλισμό του Τζέιμς Μποντ... Θα γέλαγε και ο κάθε πικραμένος!

Υ.Γ. Προς τον νέο υπουργό Υγείας κ. Α. Λυκουρέντζο: Ο πολιτικός προκάτοχος σου κ. Λοβέρδος (όχι ο υπηρεσιακός) κρίνοντας από τα χάλια του Τζανείου, απεδείχθη ανίκανος και ευτυχώς έμεινε έξω από την κυβέρνηση. Μην γίνεις αντάξιός του!

Υ.Γ2 Αναρωτιέμαι αν ο ευεργέτης Ν. Τζαννής (φωτό) που έδωσε τα ωραία του λεφτά για το νοσοκομείο, είχε υπόψιν του αυτά τα χάλια...