Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ;

Ενώ η πατρίδα περνάει δύσκολες και οι επόμενες εκλογές είναι προ των πυλών, η σιωπή του είναι χαρακτηριστική! Αλήθεια που χάθηκε αυτός; Ο λαλίστατος ήρωας του αλβανικού κινηματογραφικού έπους; Εμένα πάντως μου έλειψε! Ασφαλώς αναφέρομαι στον δημοφιλή ηθοποιό Κώστα Πρέκα. Πέραν της πλάκας, ελπίζω να είναι καλά ο άνθρωπος και για όσους έλειψε βάζω δύο αποκόμματα που βρήκα στα παλιά περιοδικά μου.
Το πρώτο (απ' όπου και η παραπάνω φωτογραφία) είναι από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 205 (10/4/1969) και αναφέρεται στα γυρίσματα της ταινίας ΟΧΙ (εκείνης που ο Πρέκας φωνάζει κρατώντας το πολυβόλο, «Ελάτε να τα πάρετε, ααααα»).
Το δεύτερο, από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 252 (1/3/1970) είναι μια σύντομη τηλεφωνική συνέντευξη του ηθοποιού, που αναφέρεται στη συμμετοχή του στην ταινία «Ένα αστείο κορίτσι» δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Όπως όλοι γνωρίζουμε βέβαια, το ρόλο τον ερμήνευσε ο Νίκος Γαλανός...

18 σχόλια:

  1. σιγουρα χαθηκε; εχω την εντυπωση πως καπου τον ειδα να φιγουραρει τωρα τελευταια... ισως να ηταν και απο επαναληψη. δν ειμαι σιγουρη..

    καλημεραα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον είδες;;; Αυτό είναι είδηση! Εμένα πάλι δεν τον έχει πάρει το μάτι μου πουθενά.

      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. εχω την εντυπωση πως τον ειδα καπου να φιγουράρει. το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως τον είδα σε σατιρική εκπομπή που σημαίνει οτι έπαιζαν παλιο απόσπασμά του.

      προσπαθώ να θυμηθώ αλλά ειλικρινά δε μπορώ.

      θα βγει πάντως απο μέρα σε μέρα πιστεύω! χιχιχιχι

      Διαγραφή
    3. Αυτό περιμένω! Να βγει και να μιλήσει! :))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα. Είχε ακουστεί ότι θα κατέβαινε υποψήφιος με τη ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τη ΝΔ; Με το ΛΑΟΣ θα ήταν πιο λογικό... Πάντως ο λαλίστατος Πρέκας, έχει χαθεί από την πιάτσα! Δεν μπορεί θα φανερωθεί!

      Διαγραφή
  3. Τί απορίες έχεις και ΄συ!!! Άστον εκεί που κάθεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, να μη λένε πως θυμόμαστε μόνο όσους αποδημούν εις Κύριον!

      Διαγραφή
  4. πωπω!!! καλα λες..χαθηκε...
    θα τρομαξε...

    ισως και να μην ηθελε να σηκωθει..

    καλημεραααααααααααα..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τρόμαξε; Ο «ήρωας» της κινηματογραφικής Αλβανίας; Δεν το νομίζω! Δεν γίνεται!!!

      Διαγραφή
  5. χα χα χα η κατάλληλη σκέψη τη σωστή ώρα!
    τ' αποσπάσματα από παλιά περιοδικά, πάντα τα διαβάζω με απόλαυση!
    καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να περιμένει ο Πρέκας τη σωστή ώρα για να εμφανισθεί!
      Μέχρι τότε... θα βάλω κάμποσα ενδιαφέροντα από τα παλιά περιοδικά για να απολαύσεις!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Ίσως να μη χάθηκε ο Πρέκας αλλά να τον πολεμάει το κατεστημένο γιατί είναι πατριώτης!!! Κρίμα γιατί είχαν πλάκα οι κόντρες με το Λαζόπουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι! Τον πολεμάει το κατεστημένο! Μα πως μου ξέφυγε; Ο Λαζόπουλος θα κρύβεται πίσω από αυτήν την σιωπή!

      Διαγραφή
  7. Εμένα δεν μου έλλειψε καθόλου. Κατάντησε γραφικός πια.

    Προφανώς έχει κλειστεί στη σιωπή του όπως αρέσκεται να λέει.

    Ας είναι καλά τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ... Τώρα με την είσοδο της Χρυσής Αυγής στη Βουλή, θα έπρεπε να βρόνταγε! Ας μείνει στη σιωπή του. Αυτός χάνει! :)

      Διαγραφή
  8. Νομίζω τον είδα στην κηδεία του Κώστα Καρρά, όταν έδειξε κάποια στιγμιότυπα...
    Τα αποσπάσματα από πάλια περιοδικά πάντα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να τον είδα κι εγώ. Πάντως δεν είδα να έκανε δηλώσεις...

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.