Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

ΑΚΙΝΔΥΝΑ... ΟΠΛΑ!


Διάλογος σε συνοικιακό ψιλικατζίδικο
- Θυμάμαι πέρσι είχες φέρει κάτι στρακαστρούκες...
- Και θα ήθελες και φέτος;
- Όχι. Φέτος θα ήθελα ένα όπλο...
- Έχω ένα Μάγκνουμ τσίλικο! Θα σου κάνω καλή τιμή!
- Μάγκνουμ; Δε με κατάλαβες! Εγώ θέλω ένα...
- Εξάσφαιρο; Έχω κι απ' αυτό! Μόνο που μίλα σιγότερα γιατί μπορεί να μας ακούσει κανένας περαστικός!
- Τι να το κάνω άνθρωπέ μου το εξάσφαιρο! Εγώ θέλω...
- Κοίτα, έχω και Καλάσνικοφ άμα λάχει! Θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω αλλά είναι τεφαρίκι! Και σφαίρες σε καλή τιμή!
- Τι Καλάσνικοφ μου τσαμπουνάς;! Τι να το κάνω το Καλάσνικοφ; Εγώ...
- Κατάλαβα! Θέλεις κανένα μπαζούκας ε; Αυτό κοστίζει ακριβά βέβαια. Τι τρέχει; Ανήκεις σε καμιά τρομοκρατική οργάνωση;
- Βρε μ' έσκασες! Εγώ θέλω ένα όπλο ψεύτικο που να σκάει καψούλια και να ρίχνει φωτοβολίδες!
- Φωτοβολίδες και καψούλια;
- Ναι ντε! Για την Ανάσταση! Έχεις;
- Εκτός από φωτοβολίδες, θες και βαρελότα με βεγγαλικά;
- Γι' αυτά δεν καίγομαι ιδιαίτερα...
- Δυστυχώς φέτος δεν θα φέρω.
- Πως κι έτσι;
- Αυτά είναι εκτός από παράνομα, και επικίνδυνα! Θα το έχω βάρος στη συνείδησή μου, μέρες που είναι!
- Ενώ τα μπαζούκας και τα Καλάσνικοφ δεν είναι επικίνδυνα;
- Όχι!
- Μπα; Και πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα;
- Είναι απλό. Έχεις ακούσει ποτέ, τη νύχτα της Αναστάσεως και τη μέρα του Πάσχα, ατυχήματα που να οφείλονται σε κανονικά όπλα; Ενώ ατυχήματα από βεγγαλικά και φωτοβολίδες... κάθε χρόνο συμβαίνουν!
- Είναι και αυτή, μια άποψη... !

(Χιουμοριστικός διάλογος... ημιπραγματικός!)

6 σχόλια:

  1. :)))

    απ τρελο και απ ημιπραγματικους διαλογους μαθαινεις την αληθεια..

    καλημερα σταματη μου..
    καλο πασχα καλη ανασταση
    υγεια σε σενα και στους δικου σου ανθρωπους ευχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αλήθειες να φαν' και οι κότες!
      Καλό ξημέρωμα να 'χεις.
      Τις ευχές μου θα στις δώσω στο blog σου!!!

      Διαγραφή
  2. Κι είναι κρίμα από ένα έθιμο να καταλήγουν άνθρωποι στα νοσοκομεία...
    Καλή Ανάσταση εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άνθρωποι καταλήγουν είτε από την υπερβολική αυτοπεποίθηση, είτε από την κακή ποιότητα των βεγγαλικών. Όπως και να 'χει, και χωρίς αυτά, μια χαρά ανάσταση θα κάναμε!
      Καλή Ανάσταση και σε σένα με υγεία.

      Διαγραφή
  3. Άλλο το Καλάσνικοφ και άλλο το πιστολάκι με τα καψούλια!!! :))
    Πλάκα πλάκα, τα βαρελότα και τα βεγγαλικά είναι πιο επικίνδυνα αφού κάθε χρόνο έχουμε θύματα τραυματισμών. Άμα ήθελε το κράτος θα τα είχε σταματήσει προ πολλού, αλλά οι πολιτικοί τσεπώνουν μίζες και κάνουν τα στραβά μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην αφήσουν τις μίζες και να κοιτάξουν το κοινό καλό! Πάνω απ' όλα η τσέπη τους! Τουλάχιστον να είναι φέτος προσεκτικότεροι οι πιτσιρικάδες...

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.