Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η... ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ!


- Καλημέρα κυρ λαγέ. Τι γρατζουνάς εκεί πέρα με το μπουζούκι και έχεις ξεσηκώσει τη γειτονιά;
- Συνθέτω!
- Μπα; Ξέρεις εσύ από μουσική; Έχεις βγάλει κανένα ωδείο;
- Εμπειρικά! Σάματι οι περισσότεροι έχουν βγάλει ωδείο; Άρπα κόλλα βάζουν κανένα ντρίγκι-ντρίγκι όπως λάχει, κανένα ντάμπα-ντούμπα ετοιματζίδικο από το συνθεσἀιζερ και τσουπ, έτοιμη η μουσικούλα!
- Και γιατί συνθέτεις; Θα αρχίσεις τη ζητιανιά με το μπουζούκι;
- Κόψε τις κρυάδες πρωινιάτικα! Συνθέτω τραγούδι για την Γιουροβίζιον!
- Έλα! Σοβαρά μιλάς;
- Ναι για! Σοβαρά! Τι δηλαδή, οι άλλοι είναι καλύτεροι από μένα; Και άμα διακριθώ, θα 'κονομήσω καλά λεφτουδάκια!
- Και τι συνθέτεις με το μπουζούκι;
- Λαϊκό άσμα, βγαλμένο απ' τη ζωή! Άκου ρεφραίν για να καταλάβεις:
«Βὀηθα Θεούλη μου,
το Τζόκερ να μου κάτσει,
δεν έχω φράγκο για φαΐ
ούτε για το χαρἀτσι!»
Μιλάμε για πολύ... πονεμένο στίχο! Στίχο που μιλάει στον κάθε κατατρεγμένο της φτωχολογιάς!
- Μιλάμε για πολύ βλακεία κυρ λαγέ! Βρε, στη Γιουροβίζιον πρέπει να βάλεις στίχους στα εγγλέζικα για να σε καταλαβαίνουν οι ξένοι. Και όχι χαράτσια και σαχλαμάρες!
- Δεν κατάλαβα; Οι άλλοι τραγουδάνε στα ελληνικά για να καταλαβαίνω εγώ;
- Τραγουδάνε και άλλοι στα εγγλέζικα για τους καταλαβαίνουν!
- Ας τραγουδάνε! Σάχλες τραγούδια φτιάχνουν γι΄ αυτό τους βάζουν ξένα λόγια!
- Ενώ εσύ ε; Φτιάχνεις στίχους με... πόνο ψυχής!
-Αυτά τα λες γιατί με ζηλεύεις! Επειδή δεν έχεις το ταλέντο μου!
- Και δε μου λες; Εσύ θα το τραγουδήσεις;
- Εννοείται! Γιατί;
- Γιατί πρέπει να έχεις φωνή και σκηνική παρουσία! Και από τα δύο πάσχεις!
- Μια χαρά φωνή έχω, σε πληροφορώ! Κι όσο για σκηνική παρουσία, θα πλαισιωθώ από... χορεύτριες!
- Βρε, ο κόσμος προτιμά να δει νέους ανθρώπους, όμορφους που να έχουν και φωνή! Άσε μάλιστα που τώρα είναι αργά...
- Αργά;
- Εμ, εκλέξανε την περασμένη εβδομάδα τραγούδι για τη Γιουροβίζιον. Έπρεπε να το είχες φτιάξει από καιρό!
- Σιγά κυρ αλεπού. Εκλέξανε ένα παρτσακλό που τραγουδάει με τα μπούτια έξω, που ούτε ξέρει τι λέει αυτό που τραγουδάει! Και μετά μου λες εμένα για φωνή! Αν τολμούσε ας τραγούδαγε ντυμένη! Αλλά δεν πτοούμαι καθόλου!
- Δηλαδή; Τι θα κάνεις;
- Θα πάω στην ΕΡΤ να με ακούσουνε. Και να δεις ότι θ' αλλάξουν γνώμη! Θα δουν την εναλλακτική πρότασή μου, και θα στραφούν στο αυθεντικό, γνήσιο λαϊκό άσμα που μιλάει στην καρδιά του δοκιμαζόμενου λαού! Που θα συγκινήσει όλους τους ευρωπαίους πληγέντες από τον καπιταλισμό! Που θα φέρει τις ψήφους όλων των φτωχών και πεινασμένων!
- Ε, λαγέ! Ξύπνα! Για τη Γιουροβίζιον μιλάμε και όχι για φεστιβάλ κομμουνιστικού τραγουδιού!
- Κοίτα αλεπού, μη μου κόβεις τον οίστρο πρωινιάτικα με τις αντιρρήσεις σου! Τουλάχιστον παράγω... πολιτισμό!
- Τα χαζοστιχάκια σου τα λες πολιτισμό;
- Εμ, τι να τα πω; Σάματι μπορώ πια να παράγω και τίποτις άλλο με τόση ανεργία και φτώχεια; Τουλάχιστον, αφού δουλειά δεν βρίσκω, έχω με κάτι να περνάω την ώρα μου και να ονειρεύομαι!

14 σχόλια:

  1. Μια ανοιξιάτικη ηλιόλουστη καλημέρα
    θα σου στείλω , σωστά τα γράφεις
    Σταμάτη μου, μα όπως και εσύ δεν ανήκω
    σε αυτούς που ενδιαφέρονται για τέτοιου
    είδους φτηνά θεάματα που δεν έχουν φανερό
    σκοπό ... ας δούμε και φέτος ποιά χώρα
    θα γλύψουν οι υπόλοιπες !!! Ποιό μπλογκ θα
    είναι πιο δυνατό? το Βόρειο? το Ανατολικό?

    Τα φιλιά μου
    Καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας χαβαλές που δυστυχώς τον καλοπληρώνουμε! Δεν ξέρω αν το Βόρειο ή το νότιο μπλογκ είναι δυνατότερο, πάντως το μπλογκ της Αποκαλύψεως του 999 είναι το ασθενέστερο! :))

      Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Παρτσακλό η "τραγουδίστρια", μια βλακεία και μιση το τραγουδι.
    Δεν μπορώ να καταλάβω, έχουμε αξιόλογες φωνές και αξιόλογους στιχουργούς και συνθέτες.
    Πως καταφέρνουμε και στη γιουροβίζιον στελνουμε παντα πατατες?''Και να ταν Νευροκοπίου να πω!!!

    Το πιο βασικό ειναι πως φετος ειδικά δεν έπρεπε να γίνει αυτη η συμμετοχή από την Ελλάδα. Τεράστια η πρόκληση. Αλλά αυτοί είμαστε...

    Καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αξιόλογοι επί του άσματος καλλιτέχνες μας, δεν ασχολούνται (και καλά κάνουν) με ένα θεσμό που αντί να ψηφίζουν με βάσει πολιτισμικά κριτήρια, ψηφίζουν βάσει σκοπιμοτήτων και οι περισσότεροι από όσους έχουν έρθει πρώτοι, χάθηκαν στη λήθη του χρόνου...
      Όσο για το κόστος, το να μην πάμε δεν θα μας βλάψει καθόλου! Αλλά μπρος τα κάλλη τι είναι ο πόνος! Δεν κοιτάνε οτι πεινάει ο κόσμος... Ας βρούνε χορηγούς να τους καλύψουν τα έξοδα, στην τελική!

      Διαγραφή
  3. χα,χα,χα,χα,χα!!!
    Φαντάζεσαι να γίνει τραγούδι το στιχάκι;;;
    Το Νταλάρα να στείλουμε στη Γιουροβίζιον για να πει τραγούδια υπέρ του μνημονίου! Είναι ο αγαπημένος τραγουδιστής της τρόικας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ιδέα! Εκεί δε νομίζω να τον πάρουν με τα γιαούρτια! Άσε που θα τον υποστηρίξει η Μέρκελ και η Κομισιόν, λόγῳ της γυναίκας του!

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου αρέσει η γιουροβίζιον.
    Δεν μου αρέσουν τα τραγούδια που πάνε εκεί, αλλά μου αρέσει ο τελικός γιατί μαζεύω τα ανίψια μου με τα παιδάκια τους και έρχεται και ο γιος μου με τους φίλους του και κάνουμε "κερκίδα" και τους φτιάχνω πίτσες και θάβουμε τα τραγούδια και τους συμμετέχοντες και γενικά μαζευόμαστε και το κάνουμε σαν γιορτή.
    Ναι, είναι αλήθεια, περνάμε πολύ ωραία στον τελικό. Είναι σαν να έχω πάρτι στο σπίτι!
    Το ίδιο κάνουμε και στον τελικό του τσάμπιονς λινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους! Να και ένα καλό που έχει η γιουροβίζιον! Σου εύχομαι αυτές οι συγκεντρώσεις να λείψουν ποτέ από το σπίτι σου, είτε με τον τελικό της γιουροβίζιον, είτε με οποιονδήποτε τελικό (αρκεί να μην παίζουν ο Ολυμπιακός με τον Παναθηναϊκό!)!

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχαχα.. με της αθηνας το σχολιο..

    εχω παψει να παρακολουθω γιουροβιζιον..

    αλλα ο λαγος θα κερδιζε!!!..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λαγός θα ήταν όντως μια έκπληξη! Του παραχρόνου θα κατέβει με τη Γερμανία, αφού θα έχουμε γίνει και επισήμως αποικία της...!

      Διαγραφή
  6. χαχχαχαχα!Αθηνά έχεις πολλή πλάκα.

    Φίλε μου, όλα τα είχαμε,η Eurovision μας έλειπε. Ωραίο τρόπο διάλεξες για να σαρκάσεις αυτό το πανηγυράκι, που ενίοτε, έχει και πλάκα.

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πανηγυράκι το πληρώνουμε πολύ καλά! Όσο πλάκα και να 'χει ενίοτε!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. χαχαχχααχαχ!! λατρευω τις ιστοριες του λαγου και τις αλεπους! και εγω την παρακολουθω περιπου οπως το περιγραφει η αθηνα,πλακα εχει. :)
    νομιζω φετος (ισως και απο περσι) πληρωνει τα εξοδα η δισκογραφικη του 'καλλιτεχνη'. δεν ειμαι και σιγουρη βεβαια,αλλα νομιζω θα ηταν τραγικο αν πληρωνουμε εμεις φετος ειδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέραν των εξόδων, περιττών βεβαίως, ούτε καν πολιτιστικό δρώμενο δεν μπορείς να την πεις πια τη Γιουροβίζιον! Κατάντησε ένας γκλαμουράτος χαβαλές!
      Όσο για το λαγό και την αλεπού... σε περιμένουν στην επόμενη εμφάνισή τους! (Συνήθως Δευτέρες...)

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.