Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!

Ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης, σίγουρα θα ταίριαζε στους πολιτικούς μας, που φορούν καθημερινά τη μάσκα της εντιμότητας! Ωστόσο είναι ο τίτλος ενός δισέλιδου άρθρου από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 197 (13-2-1969) που αφορά τους ηθοποιούς. Ενδιαφέρον και επίκαιρο, μιας και ακόμα είμαστε στην περίοδο των αποκριών. Γνωστοί ηθοποιοί, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Γιώργος Φούντας, ο Νίκος Ρίζος κ.α., σε ρόλους από ταινίες της εποχής που ακόμα τις βλέπουμε στα κανάλια. Τη 2η σελίδα την «έκοψα» σε δύο κομμάτια για να είναι αναγνώσιμη.

8 σχόλια:

  1. Οι ηθοποιοί μασκαρεύονται γιατί έτσι το απαιτεί το σενάριο. Οι πολιτικοί "μασκαρεύονται" γιατί το απαιτεί η τσέπη τους!!! Για να μην πω πόσοι άλλοι μασκαρεύονται μεταφορικά στις ανθρώπινες σχέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από μασκαράδες είμαστε κομπλέ! Εξάλλου η μάσκα βολεύει πολλούς... Το αληθινό πρόσωπο είναι που τρομάζει!

      Διαγραφή
  2. Δανείζομαι ότι προέγραψε
    " Η... κρυφή ματιά " και λέω ακριβώς τα ίδια
    Σταμάτη μου...

    τα φιλιά μου και την Καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάσκα είναι ένα μεγάλο εμπόδιο για να πάμε μπροστά. Ως κοινωνία και ως άνθρωποι.

      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  3. KAI γω πως θα το κανω αντιγραφη μωρε χαχα και να το βαλω στη δικια μου σεληδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν είναι καθόλου δύσκολο! Και μου φαίνεται περίεργο που το ρωτάς! Αλλά στο blog σου υπάρχουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα, από αποκόμματα παλιών περιοδικών...! Εγώ νόμιζα ότι θα ενδιαφερόσουν για τα soundtracks που ανεβάζω.

      Διαγραφή
  4. αν έχεις όρεξη και θέλεις να σου στείλω μια πρόσκληση και να τα βάλεις εσύ αφού είναι και δικά σου και το θέλεις και εσύ βέβαια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.