Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

ΦΕΓΓΑΡΙ...


Το φεγγάρι δεν το είδα
ποτέ κόκκινο...
Άσπρο και κίτρινο ενίοτε...
Ολόκληρο μόνο στην πανσέληνο.
Πολύ σκοτάδι γύρω του,
και άστρα διάσπαρτα.
Διάθεση διάσπαρτη...
Νύχτα χωρίς έμπνευση.
Έρωτες προσπερασμένοι.
Πάθη ανενεργά!
Δεν το κοιτάζω πλέον.
Έπαψε να με εμπνέει.
Ότι χρώμα και να 'χει.
Τίποτα στο άσπρο,
τίποτα στο κόκκινο...
Κλείνω τα μάτια.
Χωρίς το φως της Σελήνης.
Περιμένω...
απλά περιμένω...

21 σχόλια:

  1. Το φεγγάρι το έχω δει και κόκκινο και γαλάζιο και κίτρινο και πορτοκαλί...

    Αυτό που έγραψες υπέροχο.
    Καλή σου μέρα βροχερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο! Αλλά το Φεγγάρι δίνει συναίσθημα. Ανάλογα με το χρώμα της διάθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απο εμπνευση μια χαρα τα πας :)
    νομιζω ειναι καλυτερα να περιμενεις ..
    καλυτερα απο το να θυμασαι.. να πονας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν τα μάτια είναι ανήμπορα να δουν, τότε κλείστα ερμητικά..... και άνοιξε τα " μάτια " της ψυχής! 'Ισως τότε μπορέσεις να δεις, να εμπνευστείς , να νιώσεις, να ζήσεις..... Εύχομαι να έχει αποτέλεσμα η προσμονή και να αποκτήσεις αυτό που πραγματικά θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ώστε γράφουμε και ποίηση?
    Πολύ καλό.
    Μου άρεσε και κυρίως το κατάλαβα.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Μαρία Νικολάου

    Το φεγγάρι έχει κάμποσες αποχρώσεις. Είναι με τι διάθεση το δει κανείς...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Κρυφή... ματιά!

    Το φεγγάρι νομίζω πως παίζει με το συναίσθημα. Πάντως μεταδίδει μια γοητεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ maria

    Η έμπνευση είναι από μόνη της ένα μυστήριο. Το ζήτημα είναι το πως να την έχεις! Η υπομονή είναι μονόδρομος πολλές φορές, αλλά ανηφοριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Pegasus

    Τα μάτια αν κουραστούν θα κλείσουν... Αντί για το φεγγάρι θα δουν το όνειρο. Και η προσμονή θα γίνει ύπνος σε μια ανάπαυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Gyro

    Τώρα το πήρες είδηση; Μα έχω βάλει και παλιότερα 2 ποιήματα! :)
    Απλά σ' αυτό το blog το εν λόγῳ είδος το βάζω σε σπάνιες περιπτώσεις.
    Χαίρομαι που λες πως το κατάλαβες. Άμα ήταν ακαταλαβίστικο, ούτε που θα το έγραφα!

    Μου είναι ανυπόφορο να βλέπω ποιητές που συναγωνίζονται στην φλυαρία και στα βαρύγδουπα ποιητικοφανή σχήματα. Και μέσα από έναν συνεχές καταιγισμό από αδόκιμες παρομοιώσεις και μεταφορές, άντε να βγάλεις νόημα...

    Είμαι της σχολής του απλά και κατανοητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελπίζω η αναμονή να φέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Λύχνε καιόμενε

    Και εγώ το ελπίζω, τουλάχιστον να μην καταλήξει σε αδιέξοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aν διαθέτουμε την ελπίδα μας μόνο γιά την σωτηρία μας, αποκλείεται να καταλήξουμε σε αδιέξοδο, και επιπλέον δεν υφίσταται καμμία ανάγκη να ελπίζουμε για οτιδήποτε αλλο!

    Αν όμως η δύναμη της ελπίδας μας διαρρέει κάπου αλλού, τότε, είμαστε ίδη σε αδιέξοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σταματη μου ....

    εχω χαθει αυτες τις μερες..:))

    αλλα ηρθα να διαβασω οσα εχασα..

    μου αρεσε πολυυυυυυυυυυυ...

    καλο σκ.. καλο απογευμα σε φιλωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ιωάννη

    Ο μόνος δρόμος που δεν έχει αδιέξοδο, παρότι ζόρικος, είναι αυτόν που χάραξε ο Χριστός. Το αδιέξοδο δημιουργείται όταν ο άνθρωπος εγκλωβίζεται στην πεπερασμένη σχετικότητά του. Ή κινείται μόνο σ' αυτήν με άξονα τον πεπερασμένο εαυτό του. Το «φεγγάρι» σ' αυτήν κινείται, σ' αντιδιαστολή με τον «ήλιο»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ evi athanasiou

    Ελπίζω να είδες ένα δείγμα γραφής χωρίς βαρύγδουπες ποιητικοφανείς μεταφορές!
    Πως σου φάνηκε η κινούμενη εικόνα που έφτιαξα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ετσι είναι φίλε μου, οπως το γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παρα πολυυυυυυυυυ ωραια..

    ναι σταματη μου ειδα..

    ειδα και τα πιο παλια σου..

    καλο ξημερωμα..

    ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ εύη

    Ελπίζω να μη μου ζητήσεις να σου δείξω πως γίνεται!!! Διότι χρειάζεται λίγη πείρα στην επεξεργασία εικόνας! Υπομονή πάντως εν καιρῷ θα σε μάθω. Προς ώρας ασχολήσου με τα βιντεάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρ'ότι απαισιόδοξο μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.