Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2011

Ο ΛΑΓΟΣ... ΠΟΙΗΤΗΣ!!!

- Τι κάνεις κυρ λαγέ;
- Δεν βλέπεις; Δημιουργώ!
- Με δουλεύεις; Εσύ διαβάζεις εφημερίδα!
- Ακριβώς! Και αυτό είναι μέρος της... τωρινής μου ενασχόλησης!
- Δηλαδή;
- Άρχισα να ασχολούμαι με την ποίηση! Έγινα ποιητής!
- Αν ήσουν ποιητής κυρ λαγέ, δεν θα διάβαζες εφημερίδα αλλά θα είχες μπροστά σου ένα τετράδιο και θα έγραφες στίχους! Άσε που θα έπρεπε να βάλεις την κούτρα σου να σκεφτεί τι να γράψει!
- Κοίτα κυρ αλεπού, εγώ είμαι πρωτοπόρος! Δεν ασχολούμαι με αυτές τις ξεπερασμένες πρακτικές των λογοτεχνών... Εγώ πριν γράψω, απλά ανοίγω την εφημερίδα και ενημερώνομαι!
- Και τι ποίημα γράφεις μετά;
- Απλά παίρνω τους τίτλους από ένα δισέλιδο και τους κάνω στίχους! Τον έναν κάτω από τον άλλο! Και τσακ, να το ποίημα! Έτοιμο!
- Αμ, δεν φταις εσύ που λάλησες, φταίω εγώ που κάθομαι και σ' ακούω! Γίνονται μωρέ οι τίτλοι ποίημα; Στο ποίημα πρέπει να γράψεις για ουρανούς, θάλασσες, αγάπες, πόνους και ρομαντικές εκφράσεις! Τι βλακείες μου τσαμπουνάς;
- Αυτά κυρ αλεπού, είναι δακρύβρεχτα ποιήματα για τους πονεμένους! Εγώ κάνω, στρατευμένη ποίηση!
- Μπα; Τι είναι αυτό πάλι;
- Εννοώ, πως γράφω με πολιτικό περιεχόμενο! Επειδή ως γνωστόν ασχολούμαι με το συνδικαλισμό!
- Μπράβο! Άλα πρόοδο ο κυρ λαγός!!! Και για πες κανένα ποίημα με τίτλους, να δω τι φτιάχνεις.
- Λοιπόν κυρ αλεπού, δώσε προσοχή. Ανοίγω την εφημερίδα στην τύχη. Ούπς, βρεθήκαμε στις οικονομικές σελίδες. Βάζω σε σειρά τους παρακάτω τίτλους:

«Αγνόησαν το νόμο».
«Μετέτρεψαν σε ληστεία
το χαράτσι των ακινήτων».
«Δεν εξαιρούν πολύτεκνους,
ανάπηρους, ούτε ανέργους».
«Πρώτα black out
και στη συνέχεια
κατασχέσεις μισθών, συντάξεων».

Μετά βάζω έναν δικό μου «πιασάρικο» τίτλο, ας πούμε «Απόγνωση», ποιητική λέξη, και ορίστε το ποίημα! Πως σου φαίνεται κυρ αλεπού;
- Χμ... Τώρα που το βλέπω με έβαλες σε σκέψεις... Έχεις γράψει κι άλλα τέτοια;
- Βέβαια! Μάλιστα μου ζήτησε ένας εκδοτικός οίκος συνεργασία!
- Ε, τότε φεύγω! Άρχισε να βραδιάζει και δεν θα προλάβω!
- Γιατί κυρ αλεπού, τι συμβαίνει;
- Τρέχω να προλάβω κυρ λαγέ κι εγώ καμιά εφημερίδα στο περίπτερο! Μου ήρθε και εμένα ο... λογοτεχνικός οίστρος!

(Οι τίτλοι προέρχονται από τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ Σαβ. 12/11/11 σελ. 18-19)

14 σχόλια:

  1. και ομως υπαρχει δεσιμο και αλληλουχία στο ποιημα του λαγου.. ;)

    και ο τιτλος αντιπροσωπευτικος..:)

    καλημερα Σταματη μου...:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό!!!!!Να'σαι καλά Σταμάτη και καλή εβδομάδα με παρόμοιες εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχ!Πολύ καλό!Καλή εβδομαδα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχ καλό! αλλά θα μου επιτρέψεις Σταμάτη να αντιγράψω και να παραθέσω κι εγώ ένα μικρό τετράστιχο μεγάλου ποιητή, αθυρόστομο, διαχρονικό κι επίκαιρο.....

    "Φόρον εις το κατούρημα και φόρον εις το κλάμα
    φορολογούνται χωριστά ή και τα δυο αντάμα;
    Ομως το εις την ύπαιθρον λαμβάνον χώραν χέσιμον
    τυγχάνει εξαιρέσιμον."
    Γεώργιος Σουρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή έμπνευση!!! Φοβερή ιδέα!!! Τρέχω και εγώ να αγοράσω καμιά εφημερίδα για να κάνω την ποιήτρια σαν το λαγό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ evi athanasiou

    Αν δεν υπήρχε κάποιο δέσιμο δεν θα έβαζα την ανάρτηση! Απλά διαβάζοντας πολλές εφημερίδες, τις βλέπω καμιά φορά κάπως... διαφορετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ρένα

    Χαίρομαι που σου άρεσε. Η έμπνευση έρχεται πολλές φορές με την παρατήρηση. Ελπίζω να έχω κάμποση και στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ περήφανη μανιάτισσα

    Ευχαριστώ. Καλή εβδομάδα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ ღ oneiremataღ

    Οι στίχοι του Σουρή είναι πιο πηγαίοι και αυθόρμητοι από τους τίτλους των άρθρων στην εφημερίδα! Και οι συγκεκριμένοι που παραθέτεις είναι πολύ επίκαιροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Η... κρυφή ματιά!

    Τράβα όσο είναι καιρός! Καλή καριέρα στη... στρατευμένη τέχνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μήπως ν' αρχίσω και εγώ έτσι να γράφω;
    πιο επίκαιρη θα είμαι!
    δεν θα πηγαίνουν και χαράμι οι εφημερίδες που διαβάζω!
    χι, χι, χι

    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Λύχνε καιόμενε

    Δεν είναι κακή ιδέα! Ποτέ δεν είναι... αργά!!! :)

    Πλάκα, πλάκα δεν είναι λίγοι οι τίτλοι άρθρων μες στην εφημερίδα που θα μπορούσαν να γίνουν στίχοι! Με πολιτική χροιά και όχι μόνο!
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ας γεμίσει ο κόσμος ποιητές. Ίσως έτσι γίνουμε όλοι πιο ευαίσθητοι. :)

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Μαρία Νικολάου

    Αν ο κόσμος γεμίσει από σοβαρούς και ευαισθητοποιημένους ποιητές συμφωνώ. Δυστυχώς υπάρχουν και οι «φανφάρες» που δεν είναι και λίγοι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.