Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΒΑΡΚΑΣ...


- Γιατί δίνουν ονόματα στις βάρκες μαμά;
- Για να τις ξεχωρίζουν!
- Μα, δεν είναι όλες ίδιες!
- Ε, τις ονοματίζουν γιατί καμαρώνουν γι' αυτές!
- Και γιατί δίνουν ανθρώπινα ονόματα;
- Για να προβάλλουν το όνομά τους, ή για να θυμούνται κάποιον.
- Και αγαπάνε πολύ τις βάρκες τους οι άνθρωποι;
- Βέβαια.
- Και τότε γιατί δεν δίνουν όνομα και στα αυτοκίνητα που τα αγαπάνε;
- Πολλές ερωτήσεις κάνεις!

Καλή η παιδική αφέλεια, αλλά εμένα μου έμεινε το ερώτημα. Γιατί οι βάρκες να παίρνουν ανθρώπινα ονόματα ή ονομασίες αγίων, και όχι τα αυτοκίνητα; Ίσως γιατί η άσφαλτος δεν γοητεύει όσο η θάλασσα... Και το αυτοκίνητο είναι μόνο για φιγούρα ενώ η βάρκα το μέσο για να δαμαστεί η θάλασσα. Ίσως... Ναυτική παράδοση είναι, θα μου πεις.
Πάντως η βάρκα της φωτογραφίας δεν είναι δική μου! Κρίμα...

8 σχόλια:

  1. εύχομαι τούτη τη βάρκα ή κάποια άλλη που η ψυχή σου θα λαχταρίσει κάποια στιγμή να σε ταξιδέψει σε θάλασσες καθάριες...

    καλή σου μέρα Σταμάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω στο ευχομαι να αποκτησεις καποια βαρκα σαν και αυτη της φωτο και ακομα καλυτερη :))) .. νομιζω και εγω πως λογω παραδοσης συμβαινει.. δεν αργει να γινει μοδα και στα αυτοκινητα αν το ξεκινησουν βεβαια καποιοι.. καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H δική μου βάρκα έπεσε σε ξέρα πριν πέντε χρόνια και βούλιαξε.
    Είχε αριθμό για όνομα και την έλεγαν 9406.
    Ομως ακόμη και χωρίς αυτήν πάντα θα λατρεύω τις Νότιες θάλασσες και τους ανέμους, κι ας βρίσκομαι ήδη στον βυθό μαζί της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το δικό μου αυτοκίνητο έχει όνομα.
    "Βασίλισσα"

    Είμαι λες ψώνιο? Και δεν είναι καμιά Ferrari ή πολυτελείας. Ένα απλό καθημερινό ΙΧ.

    Λες να μου στρίβει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Λύχνε Καιόμενε

    Σε καθάριες θάλασσες θα πήγαινα και... κολυμπώντας! :)

    Καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ maria

    Δεν επιθυμώ τόσο να αποκτήσω βάρκα, όσο να κάνω βαρκάδα...
    Άμα ξεκινήσει μόδα ονοματοδοσίας και στα αμάξια, τότε θα βρεθώ σε δίλημμα για το Alto μου!

    Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μαρία Νικολάου

    Η θάλασσα περιμένει πάντα να την εξερευνήσουμε με βάρκα ή χωρίς βάρκα. Σαν σειρήνα μας καλεί κοντά της!
    Οι βάρκες τουλάχιστον, αντικαθίστανται, εν αντιθέσει με τους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Gyro

    «Βασίλισσα»; Να υποθέσω Alfa Romeo;
    Όπως και να 'χει, ένα όνομα δεν σημαίνει και... λασκάρισμα της βίδας!
    Αρκεί να μην είναι... και έρωτας ζωής! Που λέει ο λόγος... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.