Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2011

ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΣΤΗ... ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ !!!

Η ταμπέλα στο σουβλατζίδικο ήταν ξεκάθαρη: Όλα στη μισή τιμή!
- Είδες τι κάνει η οικονομική κρίση; Έριξε στις τιμές και στα σουβλάκια! Είπα προχθές στο φίλο που βγήκαμε για καμιά μπυρίτσα.
- Μπα! Εγώ νομίζω πως αυτός ρίχνει τις τιμές γιατί το κρέας του θα είναι προπέρσινο! Για να μη σου πω ότι είναι γατίσιο...!
- Δεν πάμε να δούμε;
- Και δεν πάμε;
Πάμε που λες, και λέω στο σουβλατζή δείχνοντας του τη σχετική ταμπέλα:
- Ώστε πουλάς τα σουβλάκια στη μισή τιμή;
- Βέβαια! Πάμε κόντρα στις αυξήσεις!
- Δυό καλαμάκια για μένα.
- Εγώ θέλω ένα τυλιχτό μ' απ' όλα.
Μετά από λίγο, φέρνει την παραγγελία...
- Τι είναι αυτό;
- Ποιό;
- Τα καλαμάκια είναι... μισά! Που είναι το υπόλοιπο κρέας;
- Ποιό υπόλοιπο κρέας ρε φίλε;
- Μα δεν βλέπεις ότι το καλαμάκι είναι το μισό;
- Ε, ναι! Με μισή τιμή, τι ήθελες να φας, ολόκληρο το σουβλάκι;
- Ε;
Φέρνει και το τυλιχτό.


- Αυτό είναι το τυλιχτό;
- Ναι.
- Μα η πίτα είναι... η μισή!
- Μα δεν είπαμε; Στη μισή τιμή τα σουβλάκια! Αν ήταν κανονικά, θα είχαν ολόκληρη την τιμή! Τι θα φέρω να πιείτε;
- Έχεις και τις μπύρες στη μισή τιμή;
- Ασφαλώς!
- Ρε, θα μας φέρει τίποτα... σφηνάκια αυτός! Μου ψιθύρησε ο φίλος μου.
- Άσε, δεν θα πιούμε τίποτα. Και τα σουβλάκια θα τα φάμε στο δρόμο. Μόλις έτυχε μια δουλειά και πρέπει να την κάνουμε αμέσως!
Και φύγαμε άρον άρον, για να πάμε αλλού να πιούμε καμιά μπύρα, κανονική! Κι όσο για τη μισή τιμή... του σουβλατζή, ε, μόνο το πορτοφόλι την αντέχει. Γιατί το στομάχι, πρέπει να μειωθεί κατά το...ήμισυ!

8 σχόλια:

  1. Δεν λες που προσέχει και τη δίαιτά σας??? χαχαχα Καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ασχετο, αλλα αααααχ καλαμακι.. ποοοσο καιρο εχω να το ζητησω ετσι... :)) εεεε θα μας μικρυνουν και το στομαχι με τον καιρο και δεν θα μας κακοφαινεται πια.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Μαρία Νικολάου

    Με μισή τιμή και... μισή μερίδα, μάλλον θα παράγγελνα περισσότερα απ' όσα θα 'τρωγα!!!
    Κι όσο για δίαιτα... από Σεπτέμβρη που θα μπουν τα νέα μέτρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ maria

    Φαίνεται πως σου αρέσουν τα τυλιχτά με πίτα! Ωραία είναι κι αυτά, αλλά τα καλαμάκια έχουν ξεχωριστή... χάρη! :))
    Μέχρι να μικρύνει το στομάχι... απόλαυσέ τα όσο είναι καιρός!!! (Με ρέγουλο μη χάσεις τη σιλουέτα σου, έτσι;) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγω καλαμακι προτιμω αλλα τα τελευταια χρονια που ζω Θεσσαλονικη επαψα πια να το ζηταω ετσι, για ευνοητους λογους :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ maria

    Δεν γνωρίζω πολλά από την Θεσσαλονίκη, αλλά εδώ στον Πειραιά το ζητάς κανονικά ως καλαμάκι!
    Οι Θεσσαλονικείς πως το λένε το καλαμάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το καλαμακι το λενε σουβλακι και το 'τυλιχτο' σαντουιτσ!! (γιατι εκτος απο πιτα εδω εχουν και ψωμακι).. εχω πολλες εμπειριες με το καλαμακι εδω που το ζητουσα.. γυρνουσαν ολοι οσοι ηταν στο μαγαζι και με κοιτουσαν :) γελουσε ο σουβλατζης, μου εχει δωσει ενας και καλαμακι πλαστικο για να με πειραξει :) και ηταν και ενας που μιλουσαμε μια ωρα για ποιο λογο το λεμε ετσι και δεν ειναι σωστο αυτο που λετε και και και ολοκληρη ιδεολογια και επαψα πια να το ζηταω ετσι για να μπορω να το τρωω με την ησυχια μου και να μην εξηγουμε καθε φορα :) και εχω περασει τα ιδια και με αλλες λεξεις.. ααασε σου λεω εχω περασει πολλα χαχαχα αλλα δεν πειραζει την αγαπαω την θεσσαλονικη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ maria

    Που να δεις στην Κρήτη... Εκεί άμα δεν το θες με γύρο το τυλιχτό, το λες σουβλακόπιτα! Με γύρο, γυρόπιτα! και με μπιφτέκι, μπιφτεκόπιτα!
    Δεν έχω βρεθεί Θεσσαλονίκη, αλλά άμα βρεθώ θα πάω για σουβλάκια. Θέλω να το ακούσω αυτό το «τυλιχτό σάντουϊτς»!!! :))
    Πάντως άμα ποτέ βρεθείς στον Πειραιά, δεν έχουμε ιδιαιτερότητες επί της ονομασίας! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.