Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2011

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ...!

- Τι ετοίμασες να βάλεις στο blog;
- Δεν έχω έμπνευση σήμερα...
- Πάλι;
- Πάλι! Κουράστηκα βλέπεις και «στέγνωσα» από ιδέες...
- Άρα σου χρειάζονται διακοπές!
- Αυτό που μου χρειάζεται είναι μια καλή ιδέα!
- Και γιατί δεν κάνεις αυτό που κάνουν τα κανάλια;
- Τι κάνουν τα κανάλια;
- Παίζουν επαναλήψεις!
- Δηλαδή;
- Τι δηλαδή; Θα βάλεις σε επανάληψη, χειμωνιάτικες αναρτήσεις! Θα κοτσάρεις πάνω δεξιά και ένα Ε και καθάρισες!
- Ε;
- Τι ε; Όλα τα κανάλια αυτό δεν κάνουν;
- Τώρα που το λες...
- Οπότε σου έλυσα το πρόβλημα!
- Ναι, αλλά αν έβαζα μια... επανάληψη, εσύ θα την ξαναδιάβαζες;
- Εγώ; Όχι βέβαια!
- Γιατί;
- Αφού θα την έχω διαβάσει ήδη!
- Ναι, αλλά τις επαναλήψεις τις βλέπεις ξανά στην τηλεόραση!
- Οι επαναλήψεις είναι για όσους δεν πρόλαβαν να δουν το πρόγραμμα το χειμώνα!
- Δηλαδή, αν η εφημερίδα που αγοράζεις έβαζε χειμωνιάτικες ειδήσεις σε... επανάληψη, θα την αγόραζες;
- Όχι!
- Οπότε λοιπόν η συνταγή με τις επαναλήψεις, δεν πουλάει, έτσι;
- Ε... μάλλον!
- Ρούφα το φραπέ σου τότε!
- Και τι θα βάλεις στο blog αφού δεν έχεις έμπνευση;
- Τι άλλο; Τη φαεινή σου ιδέα! Και άμα έχεις και άλλες, να μου τις λες! Ποτέ δεν ξέρεις...!

Αυθεντικός διάλογος, με φόντο τη θάλασσα, σε καφετέρια της Πειραϊκής...

10 σχόλια:

  1. χαχαχαχα δεν ήταν κακή η ιδέα σαν ιδέα, αλλά σίγουρα είναι ένα θέμα για το ποιος θα τα ξαναδιαβάσει...πήγαινε διακοπές, κάθε διάλειμμα όσο χρειαστεί απ το ιστολογείν Σταμάτη και όταν νιώσεις την ανάγκη ή έρθει η έμπνευση -εγώ αυτό κάνω- εδώ θα είμαστε... καλό αυγουστιάτικο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ εν μέρη και διαφωνώ ταυτόχρονα!!!!!!!!
    Χρειάζονται και οι επαναλήψεις. Δεν τις έχουν διαβάσει πάντα όλοι κι άλλοι δεν τις θυμούνται καν. Ειδικα αν ειναι αρκετά παλιές.
    Καλό ειναι να εχουμε παντα ιδέες αλλά καλώς κακώς δεν είναι κάθε φορά εφικτό.

    Ε όσο για κείνο το "Ε" δεν χρειάζεται να το βαλεις στο μπλοκ!

    Χαριτωμένη ανάρτηση
    Καλημέρα Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχααχ οριστε μια χαρα νεο θεμα :))
    αλλα θα συμφωνησω με την συνονοματη χρειαζονται και οι επαναληψεις.. να μαθαινουν οι νεοι και να θυμουνται οι παλιοι.. καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Αν εμένα εκφράζει εκείνη την στιγμή κάτι που το έχω ξανανεβάσει, θα κάνω επανάληψη και θα το ξαναβάλω.
    Δεν με ενδιαφέρει αν γίνομαι κουραστική με νοιάζει μόνο τι θέλω να εκφράσω εγώ και πως αισθάνομαι μόνη μου.
    Εξάλλου το blog είναι προσωπικό και όποιος θέλει παρακολουθεί.
    Συγνώμη αν είμαι λίγο απότομη αλλά δεν έχω και την καλύτερη διάθεση σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "H επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως"
    Αυτό φυσικά ισχύει όταν υπάρχει κάτι που αξίζει να μάθεις (στην περίπτωση της τηλεόρασης εννοείται πως δεν ισχύει)
    Καλέ μου Apokalipsis999, το καλοκαίρι δεν είναι η κατάλληλη εποχή για να κατεβάζεις ιδέες αλλά για να κατεβάζεις μπύρες (με φειδώ) στην παραλία.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ღ oneiremataღ

    Χαίρομαι που επανεμφανίστηκες, μιας και τελευταίως έχεις χαθεί από τη μπλογκόσφαιρα!

    Δυστυχώς έχεις δίκιο, και αυτό σκέφτομαι να πράξω. Θα κάνω ένα διάλειμμα από το ιστολογείν (πολύ μου άρεσε η χρήση του απαρεφάτου που έκανες), αλλά... με τον τρόπο μου! Απλά η ετικέτα ΣΚΕΨΕΙΣ... θα πάει διακοπές, και θα συνεχίσω βάζοντας θεματάκια από τα παλιά περιοδικά, από αρχαία γραμματεία, εκκλησιαστικά κ.α.

    Καλόν Αύγουστο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μαρία Νικολάου

    Έχεις δίκιο. Και αυτό που λες το έχω σκεφτεί εδώ και πολύ καιρό. Αλλά έπεσα στις εξής σκέψεις: Από τη μια, ίσως απομακρύνω αυτούς που τα είχαν διαβάσει και τα είχαν σχολιάσει, από την άλλη θα φανεί πως «σερβίρω μπαγιάτικο φαΐ»!
    Πάντως είναι ένα θέμα που σηκώνει μεγάλη κουβέντα!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ maria

    Ελπίζω Μαρία πως όταν δεν έχεις τι να κάνεις, μπορείς να κάνεις κανένα κλικ στις ΕΤΙΚΕΤΕΣ δεξιά να ρίξεις καμιά ματιά σε τίποτα παλαιότερο, έτσι! Αν και εσύ, παρότι νέα, αρχίζεις να... «παλιώνεις» (με την πολύ καλή έννοια) στην Αποκάλυψη του 999! Οπότε μάλλον λίγα πράγματα να σου έχουν ξεφύγει...! :)

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ μυστήριο κορίτσι

    Μου αρέσει η σκέψη σου, ίσως κάποια στιγμή να βάλω κάποια επανάληψη. Ίσως...
    Προς ώρας, θα βάλω αρκετό υλικό από τα παλιά περιοδικά μου, που όπως έχεις πει, σου αρέσει να βλέπεις αποκόμματα. Ελπίζοντας έτσι να σου φτιάξω λίγο τη διάθεση!
    Α! Η συγγνώμη σου δεν γίνεται δεκτή διότι δεν ήσουν απότομη! Άμα γίνεις απότομη θα τη δεχτώ! :))
    Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ περήφανη μανιάτισσα

    Μήπως γνωριζόμαστε και δεν το ξέρω; Ή είσαι... μέντιουμ;
    Εχθές που είχα πάει με παρέα για μπάνιο (κατά Γλυφάδα μεριά, αν γνωρίζεις από Πειραιά) ήπιαμε μερικές παγωμένες μπυρίτσες...! Να... ανησυχώ; :))

    Καλό απόγευμα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.