Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η «Σ' αγαπώ»

(Το παρακάτω κείμενο είναι αφιερωμένο στην bloggerού «σ' αγαπώ», σαν μια φιλική και αδελφική ανταπόδοση...!)


Ο κόσμος είχε φτάσει πια σε τέλμα. Ο εγωισμός είχε επικρατήσει ως το μόνο ιδανικό και οι άνθρωποι είχαν καταντήσει μια άμορφη μάζα που διακρίνονταν από μια αυτοκαταστροφική μανία. Η Αγάπη είχε παραμεριστεί και αγνοηθεί. Κάθονταν θλιμμένη κοντά στο Θεό, εξόριστη από την ανθρώπινη αλαζονεία...

Βέβαια, υπήρχαν ακόμα λίγοι ρομαντικοί στη γη, που τη θυμόντουσαν και θερμοπαρακαλούσαν το Θεό να τη στείλει και πάλι για να σωθεί ο κόσμος από το κακό. Ο χρόνος περνούσε, μα η Αγάπη δεν έρχονταν. Έτσι, αυτοί οι λίγοι ρομαντικοί, αποφάσισαν να στείλουν έναν αντιπρόσωπο να πάει στον ουρανό να παρακαλέσει την Αγάπη να ξαναγυρίσει. Μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξαν πως η μικρή «Σ' αγαπώ» ήταν το ιδανικό πρόσωπο για αυτήν την πολύ σημαντική αποστολή.

Έτσι, μια μέρα, της έφεραν τον φτερωτό Πήγασο από τη μυθολογία να την οδηγήσει στο ουράνιο νεφέλωμα και γεμάτοι ελπίδα την αποχαιρέτησαν. Η «Σ' αγαπώ», η οποία δέχτηκε πρόθυμα αυτό το δύσκολο έργο, το μόνο που είχε στο νου της, ήταν το πως θα κατάφερνε να πείσει την «Αγάπη» να έλθει ξανά στους ανθρώπους.

Με τον Πήγασο πέταξαν πάνω από θάλασσες και κάμπους, ώσπου βρήκαν το μονοπάτι του Ουρανού, και έφτασαν στον Παράδεισο. Εκεί η «Σ' αγαπώ» συνάντησε την Αγάπη να κάθεται μελαγχολική, ατενίζοντας το γαλάζιο τ' ουρανού. Την πλησίασε και της είπε:
- Εσύ είσαι η Αγάπη που τόσο πολύ θέλουν οι άνθρωποι να ξαναγυρίσεις κοντά τους;
- Εγώ είμαι, αλλά οι άνθρωποι δεν με θέλουν πια κοντά τους...
- Δεν είναι αλήθεια! Απλά οι περισσότεροι πια δεν σε γνωρίζουν ενώ άλλοι σε λησμόνησαν! Είμαι σίγουρη πως αν ξανάρθεις θα σε θυμηθούν και δεν θα σε αφήσουν να ξαναφύγεις από κοντά τους!

Τότε η Αγάπη σήκωσε το δάχτυλο και έδειξε στη «Σ' αγαπώ».
- Βλέπεις αυτές τις πέτρες;
- Τις βλέπω.
- Αυτές είναι οι καρδιές των ανθρώπων! Πέτρωσαν από τον εγωισμό τους και έγιναν τόσο παγερές...
- Και δεν μπορείς εσύ να τις ζεστάνεις; Ο Θεός θέλει να έχουμε όλοι ζεστή καρδιά.
- Μόνο που ο Θεός επιθυμεί να το θελήσουν και οι άνθρωποι να ζεστάνουν την καρδιά τους. Κι όσο και να με στέλνει στη γη, αν οι άνθρωποι δεν αφήσουν κατά μέρους τον εγωισμό τους, δυστυχώς θα αυτοκαταστραφούν...
- Μα, κάτι πρέπει να γίνει για να σωθούν οι άνθρωποι Αγάπη! Κάτι...
- Ο Θεός, έχει τον τρόπο του μη φοβάσαι. Αλλά μπορείς κι εσύ να κάνεις κάτι γι' αυτό.

- Εγώ; Τι μπορώ να κάνω εγώ;
- Εσύ! Συνέχισε να γράφεις στο διαδίκτυο για αγάπη. Για, να διαδόσεις και να προβάλλεις την ευαισθησία που λείπει από τους ανθρώπους. Μόνο έτσι να αρχίσει να μαλακώνει η καρδιά τους και θα μπορέσω να τη ζεστάνω. Μαζί με σένα θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Και μαζί θα ζεστάνετε τον ψυχρό κυβερνοχώρο.
- Και εσύ έτσι θα ξανάρθεις;
- Να είσαι βέβαιη «Σ' αγαπώ».
- Και θα σε δω και πάλι και θα τα ξαναπούμε;
- Θα νιώσεις την παρουσία μου, και αν παραμένει η καρδιά σου μαλακή, θα ξαναμιλήσουμε!

Και από τότε η μικρή «Σ' αγαπώ», άφησε τα παιχνίδια στον υπολογιστή, και έγραφε για αγάπη. Για πολύ αγάπη. Και όταν μεγάλωσε, η αγάπη έγινε Έρωτας! Πλημμυρίζοντας από ευαισθησία και ξεχειλίζοντας από αισθήματα!



Κάπως έτσι έγινε η ιστορία μας. Όμως... ένα οπτικοακουστικό ντοκουμέντο τη δείχνει κάπως αλλιώς!!! Ναι, η... μικροκάμερα της Αποκαλύψεως του 999 κατέγραψε κάπως αλλιώς την παραπάνω ιστορία!!! Ιδού το βίντεο και τα συμπεράσματα δικά σας:

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Πολύ ωραίο το αφιέρωμα σου στην σαγαπω.
    Της αξίζει πράγματι γιατί είναι σπάνιος άνθρωπος με ευαισθησίες και γεμάτη αγάπη.
    Μου έφτιαξες την διάθεση πρωι πρωι.
    Όμορφη και τρυφερή η ιστορία σου αλλά και το βιντεάκι άπαιχτο με πολύ χιούμορ.
    Να είσαι καλά!
    Μόνο που αφού της ευχήθηκε ο Μητσοτάκης είναι λίγο δύσκολο να αλλάξουν τα πράγματα και να έρθει η αγάπη ανάμεσα μας.
    Ίσως πρέπει να ακολουθήσουμε όλοι το παράδειγμα της και να παραμερίσουμε εγωισμούς.
    Να γεμίσουμε με αγάπη.
    Είσαι απίθανος θα της αρέσει πολύ σίγουρα.
    Η σαγαπω για μένα είναι μια νεραιδα που με το μαγικό ραβδάκι της όλους μας μεταμορφώνει και μας κάνει πιο ανθρώπινους μας,μας κάνει φίλους της.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκπληξηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη..

    σταματη ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ..


    δεν εχω προλαβει ντ οτ διαβασω.. μεχι την ευτερη παραγραφο εφτασα και κλαιωωωωωω...

    σου διων πολλες αγκαλιες και απειρ αφιλια
    ουετ κι βλεπω τι γραφω..

    θα ξαναθρθωωωωω.. δεν την γλιτωνεις ετσι ευτκολααααααα

    σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα μου επιτρέψεις να σου αφιερώσω και εγώ το πιο αγαπημένο μου βιντεάκι.
    Σε ευχαριστώ, ελπίζω να σου αρέσει μόνο που οι κάκτοι δεν έχουν άρωμα.
    http://doupleouraniotoxo.blogspot.com/2011/08/blog-post_02.html
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραίο αφιέρωμα για μια
    ωραία Κυρία του διαδικτύου !

    Εύγε φίλε μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειο τελειο τελειο!!!! μας εκπλησεις συνεχως ευχαριστα!!! ηταν οοοοτι ακριβως πρεπει η ιστοριουλα για την σαγαπω μας! κατι τετοια με κανουν να λατρευω γενικα την μπλογκο κατασταση! :) και εκει που ειχα συγκινηθει πολυ .. ερχεται το βιντεακι.. κρατησες μια ισορροπια!! απιστευτοοοο γελιο!! μπραβο και παλι μπραβο Apokalipsis999!!! και κατι τελευταιο , συγνωμη καταλαβα καλα??? η φωνη του ακατανοναστου ειναι η δικη σου αλλαγμενη????? ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ μυστήριο κορίτσι

    Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση, την οποίας το παραμύθι το εμπνεύστηκα από την ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνους. Όσο για το βίντεο... μου πήρε ώρες για να το φτιάξω, αλλά χαλάλι!
    Το βίντεο σου είναι εξαιρετικό! Όπως και τα φυτά σου άλλωστε. Το έψαξα στο youtube όμως και δεν το βρίσκω...

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ σ' αγαπώ

    Ε, ότι θα σε αποσυντόνιζα ούτε που να το φανταζόμουν!!! Αντί να... ξεκουρδίζεσαι, καλύτερα να ξεκαρδίζεσαι από το βίντεο!!! :))
    Μεταξύ μας, η πρώτη βερσιόν του βίντεο ήταν μεγαλύτερη και αναγκάστηκα να το... στενέψω λίγο χρονικά!

    Άργησα λίγο να ανταποδώσω, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ! Άσε που το καλό πράγμα αργεί να γίνει, έτσι;! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Οδυσσέα Ξένε

    Ωραία και εμπνευσμένη Κυρία θα συμπλήρωνα!
    Χάρηκα που σου άρεσε.

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ maria

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Για την απορία σου, είπα του Μητσοτάκη τόσο καιρό να βοηθήσει και όλο μου το τρανάριζε, αύριο και αύριο! Άσε που στο τέλος μου ζήτησε να ψηφίζω τη Ντόρα! Οπότε αναγκάστηκα να... τον μιμηθώ! Αναπάντεχο εφέ, ε; :)

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο και σε ευχαριστώ πολύ.
    Δεν το έχω ανεβάσει στο youtube.
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αναπαντεχο ταλεντο θα ελεγα :)
    απλα δεν υπαρχεις!!!! παω να το ακουσω αλλη μια χαχαχα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίθανη η ανάρτηση,
    δεν έχω λόγια αλλάάάά
    το video ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!

    Με το καλό να συνεχίσεις
    και να συνεχίσει και η σ΄ αγαπώ
    να σκορπά φιλιά και αγκαλιές
    και πολλά ΄΄ σ αγαπώ ΄΄
    γιατί χανόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε τώρα...........
    Πάνω που διάβαζα ένα όμορφο παραμύθι (φυσικά με νόημα), μου βαλες μεσα το "διαδίκτυο" και μου το φερες στο πολύ σύγχρονο!
    Οπως και να χει αυτή είναι η αλήθεια και η ουσία των πραγμάτων.
    Η αγάπη πάνω απ όλα που έπαψε δυστυχώς να υπάρχει όπως της αξίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σταματη μου...

    ηρθα πολλες φορες...αλλα με κλαματα στα ματια παλι δεν θα μπορουσες να διαβασεις τι γραφω..

    μου αρεσε πραγματικα παρα πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    στους διαλογους πραγματικα εβλεπα εμενα ...
    το κείμενο σου... η ιδεα σου.. τι ναπω..

    η δουλεια για το βιντεο... τα σχεδια... η φωνη σου....

    τι χρονο πολυτιμο σου εφαγα?.. και στεναχωριεμαι..

    σε ευχαριστω για ολα... σαγαπωωωωωωωωω..εισαι ο φυλακας μουυυυυυυυυυυ..

    ναι το βιντεο... και το καζανακι.. ξερεις..χαχαχαχαχαχαχα..

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απ τα βαθη της καρδιας μου..

    καλο βραδυ να εχουμε με φιλια που και αυτα σου λενε σ αγαπωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετική η ιστορία σου, όπως άλλωστε εξαιρετική είναι και η σ' αγαπώ.
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το βίδεο.
    Η παρέμβαση του επίτιμου είναι όλα τα λεφτά!
    Μπράβο σου που είχες το θάρρος να τον συμπεριλάβεις κι αυτόν. Εγώ μια φορά πήγα να βάλω μια φωτογραφία του σε μια ανάρτηση και μετά μέχρι φορμάτ χρειάστηκε να κάνω! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Levina

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Έμπνευση να υπάρχει και η bloggoζωή... συνεχίζεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Μαρία Νικολάου

    Όπως προανέφερα, εμπνεύστηκα από την ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνους. Ωστόσο πιστεύω πως τα παραμύθια δεν ανήκουν αυστηρά στο τρίπτυχο κάπου-κάπως-κάποτε. Και κάτι από παρόν μπορούν να το έχουν...! Ίσως για να γίνονται πιο κατανοητά.
    Αγάπη να υπάρχει... και από παραμύθια υπάρχουν πολύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ σ' αγαπώ

    Από τη στιγμή που έκανες ανάρτηση για μένα, και μάλιστα με τόσο καλά λόγια, έπρεπε να ανταποδώσω επαξίως!
    Βέβαια στο να γράφω καλά λόγια και να εκθειάζω δεν τα καταφέρνω... Οπότε, σκέφτηκα ένα παραμύθι σαν την Ειρήνη του Αριστοφάνους.
    Μάλιστα σκεφτόμουν το παραμύθι να ήταν κι αυτό βίντεο, αλλά θα αργοπορούσα πάρα πολύ...

    Το βίντεο μου πήρε κάποιες ώρες να το φτιάξω.
    Όσο για το μιμητικόν μέρος, μέχρι να συμμαζευτώ από τα γέλια και να το ηχογραφήσω, δεινοπάθησα!

    Χαίρομαι που σου άρεσε, και πιστεύω να σε δρόσισα λίγα, μες τη ζέστη των ημερών.

    Κι όσο για το καζανάκι... ε, υπομονή! Αν μου «ξαναπετάξεις» το... γάντι, τότε θα σου φτιάξω βίντεο που δεν θα μείνει ούτε το καπάκι από την χ...!!! (λεεέμε τώρα, χε,χε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εκπληκτική ανάρτηση!
    Συγχαρητήρια Apokalipsis999!
    Απέδειξες για μια ακόμη φορά ότι επάξια είσαι από τους καλύτερους blogger που παρακολουθώ!
    Καλό σου βράδυ φίλε μου!
    (τυχερή η σ' αγαπώ πάντως αλλά κι εσύ τυχερός, είχα βλέπεις διαβάσει και τη δική της ανάρτηση)
    Καλό βράδυ φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Αθηνά

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το ίδιο σε ευχαριστεί και... ο επίτιμος που σου εύχεται η σύνδεση σου του ίντερνετ να είναι... σφαιράτη! (Φτου, φτου, σκόρδα!)

    Καλώς όρισες από τα μέρη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ περήφανη μανιάτισσα

    Καλώς την! Νόμισα πως είχες φύγει για διακοπές...
    Φαίνεται η ζέστη με βάρεσε κατακούτελα, και ενώ έχω μια πνευματική κούραση, φορτίστηκε η έμπνευσή μου!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. :)))))

    παω για υπνοοοο.. δεν με κρατουν ματια ποδια νυχια..χαχαχαχαχαχαχα.. χερια δακτυλα...

    καλο βραδυ με φιλια αδερφικαααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.