Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

ΛΙΓΗ ΔΡΟΣΙΑ...

Η ζέστη άρχισε να φουντώνει, και ψάχνουμε για λίγη δροσιά. Να λοιπόν... άφθονη δροσιά, από το ψυγείο IZOLA μέσα από διαφημίσεις της δεκαετίας '60. Σε μια εποχή που ακόμα υπήρχαν ψυγεία με πάγο (!), τα IZOLA με μεγαλύτερο χώρο και κατάψυξη (μην ξεχνάμε πως τότε δεν υπήρχε η πληθώρα κατεψυγμένων προϊόντων όπως σήμερα) πρόσφεραν καινούργια ήθη για την οικιακή κουζίνα. Πάντως, περί της αξιοπιστίας του IZOLA, το μόνο που έχω να πω, είναι πως το μοντέλο των εικόνων 1,2,3 το έχει η μητέρα μου και λειτουργεί ακόμα παρά τα 40 και πλέον χρονάκια του!



14 σχόλια:

  1. Κάθε φορά μας πηγαίνεις πολύ πίσω, τότε που όλα ήταν πιο ανθρώπινα

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας πήγες πίσω φίλε μου
    μας τα θυμίζεις όλα
    σιγά σιγά εκτόπιζε
    τον πάγο η ΙΖΟΛΑ.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αθανατα ψυγεια,οχι σαν τα σημερινα.. καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μαρία Νικολάου

    Αυτός είναι και ο σκοπός μου! Έχουν μια περίεργη γοητεία εκείνες οι εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ΦΑΝΗΣ ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ

    Ο πάγος εκτοπίστηκε
    απ' το ηλεκτρικό ψυγείο.
    Και μες τη ζέστη την πολλή,
    αναζητούμε κρύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ maria

    Δεν ξέρω αν είναι αθάνατα, αλλά το δικό μας δουλεύει συνέχεια χωρίς να το έχει ακόμα «χαϊδέψει» μάστορας! Ε, όλα χρειάζονται και τη δέουσα προσοχή από τη νοικοκυρά.
    Καλό απόγευμα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα έχουμε μεγάλα μοντέρνα ψυγεία. Αναρωτιέμαι όμως αν σε λίγο θα έχουμε αρκετά τρόφιμα για να τα γεμίζουμε.Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ρένα

    Αν δεν έχουμε τρόφιμα για το μοντέρνο ψυγείο... τουλάχιστον θα έχουμε ως παρηγοριά ότι έχουμε σύγχρονη τεχνολογία! :)
    Κι όσο για τα τρόφιμα, καιρός για... δίαιτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταξίδια διαφημιστικά.. οντως τα ιζολα.
    Υπάρχει ακόμα της αγαπημένης μου γιαγιάς.

    καλο απόγευμα με φιλια ψυκτικά εν οψει καλοκαιριου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ σ' αγαπώ

    Ένα της μητέρας μου και ένα της γιαγιάς σου! Να δύο αποδείξεις... αντοχής στο χρόνο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ περήφανη μανιάτισσα

    Συλλεκτικά... πράγματι. Γι' αυτό και τα παρουσιάζω. Δες την ετικέτα ΡΕΤΡΟ, θα βρεις κι άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαχρονικά ψυγεία. Με αυτές τις φωτογραφίες να ήξερες τι μου θύμησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μοντέλο το έχω σπίτι μου και λειτουργεί μια χαρά!

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.