Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ... ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Έριξα αυτές τις μέρες μια πρώτη ματιά στις λαμπάδες, μιας και η βαφτιστήρα μου είναι ολίγον απαιτητικιά και μου ζητάει επώνυμες κούκλες να συνοδεύουν το κερί. Και επειδή χάζευα γενικώς τις... κούκλες σε επώνυμο κατάστημα παιχνιδιών (άντε τώρα κοτζάμ άντρας να χαζεύει κούκλες...) θυμήθηκα μια ειδησούλα που είχα διαβάσει στο ΡΟΜΑΝΤΣΟ Νο 1285 (17/10/1967) όπου είχε κυκλοφορήσει κούκλα - ομοίωμα της Αλίκης Βουγιουκλάκη! Την κούκλα δεν την πρόλαβα, αλλά την ειδησούλα σας την παρουσιάζω, μαζί με άλλες παρασκηνιακές που είχε η στήλη:

6 σχόλια:

  1. Πραγματικά ενδιαφέρουσες οι ειδήσεις από τις εφημερίδες που έχεις. Τόσο παλιές και τόσο κοντά σε μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διασκέδασέ τες τις Πασχαλινές αγορές σου! Βρές και μια καλή παρέα και ψάξτε μαζί λαμπάδες και τα λοιπά. Είναι μια καλή διέξοδος, κι όταν επιλέγεις το δώρο με την αγάπη γνώμονα, πολλαπλασιάζεις την αξία του. Αλλά αυτά τα νιώθεις, είμαι σίγουρη...Απλά τα λέω για να σε παροτρύνω! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντυπωσιακό!! και γιατί είναι κακό να ψωνίζεις για τα βαφτιστήρια σου που έχουν τις απαιτήσεις του? εμένα πολύ μ αρέσει και μ' ευχαριστεί από παλιά...
    τώρα μου επιτρέπεις κάτι άσχετο λίγο...φανταστικό το φόντο σου, αλλά επειδή οι πλανήτες δείχνουν μακρόστενοι, μήπως να έκανες μια επεξεργασία της φωτό με αλλαγή μεγέθους σε πίξελ, συγνώμη κιόλας, δε θέλω να το παρεξηγήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μαρία Νικολάου

    Τα παλιά επίκαιρα παραμένουν πάντοτε ενδιαφέροντα. Εν καιρῷ θα βάλω και άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ευαγγελία

    Το κακό είναι πως τα «κοριτσίστικα» είδη δεν είναι το φόρτε μου! Αλλά έχει και την πλάκα του! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ღ oneiremataღ

    Κακό δεν είναι, αλλά προσπαθώ να συμβιβάσω τις απαιτήσεις, με τα τρέχοντα οικονομικά δεδομένα...
    Όσο για το φόντο, σε αυτό οφείλεται στη βαφτιστήρα μου που με ρώτησε, γιατί οι πλανήτες είναι στρογγυλοί και δεν έχουν άλλο σχήμα! Ε, για να της κάνω το χατήρι, επεξεργάστηκα λίγο την εικόνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.